بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

رییس فدراسیون بوکس: زندگی ام را مدیون بوکس هستم

15-دی-94
"ازاحسان روزبهانی که گاهی مصاحبه های انتقادی میکند نیز بخاطر تلاشهایش تشکر مینمایم"

بهنام دوستدار- ناطق نوری در مراسم تجلیل پیوند ساپکو ازمشتزنان جوان تیم ملی واحسان روزبهانی واکبراحدی گفت فدراسیون بوکس را با دست خالی تحویل گرفتم ودر ادامه سخنانش افزود به معاون صدا وسیما اعلام کردم فدراسیون بوکس برای فعالیت مجوز دریافت کرده است. 

بنابراین گزارش وبه نقل از سایت فدراسیون بوکس، احمد ناطق نوری در مراسم تقدیر از اعضای تیم جوانان ایران و احسان روزبهانی، گفت: مدیرعامل تیم پیوند ساپکو عاشق بوکس بوده و همیشه به دنبال ایجاد انگیزه میان ورزشکان است.

وی ادامه داد: باید از احسان روزبهانی که گاهی علیه فدراسیون صحبت هایی را انجام می دهد نیز به خاطر تلاش هایش تشکر کنم.

رییس فدراسیون بوکس، گفت: حضورم در بوکس به خاطر این است که همیشه مدیون این رشته بودم. با دست خالی این فدراسیون را راه اندازی کردم و آن چیزی که امروز می بینید حاصل تلاش یک کار گروهی است.

وی افزود: بوکس جان من را در فعالیت های انقلابیم در سال 1342 نجات داده و همیشه مدیون این رشته هستم.

ناطق نوری با اشاره به مشکل پخش مسابقات بوکس، گفت: در دیداری که اخیرا با پورمحمدی معاون سازمان صدا و سیما داشتم به او اعلام کردم که فدراسیون برای فعالیت بوکس مجوز دریافت کرده است.

وی با اشاره به بودجه فدراسیون، اظهار کرد: 18 میلیارد ریال بودجه فدراسیون بوکس است که البته هنوز به طور کامل آن را دریافت نکردم.

رئیس فدراسیون بوکس عنوان کرد: امیدوارم تیم APB ایران موفق به کسب سه سهمیه المپیک شود و در کنار آن تیم ملی هم سه مجوز حضور در این مسابقات را به دست آورد تا 6 سهمیه در المپیک ریو داشته باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد