بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

چوب حراج به مشتزنان خلاق استان اردبیل/ مشتزنان قدرنادیده در دیار غریب تحسین میشوند!

گزارش اختصاصی بهنام دوستدار9-دی-94
نزدیک به یک دهه است برخی افراد باصطلاح مربی با اقدامات نسنجیده شان کمرهمت خود را برای تخریب پیکر نحیف بوکس استان بویژه بوکسورهای مستعد  بسته اند .جالب آنکه این مربی نمایان گمنام درخیال وتوهم خود، خودشان را مربی منتخب استان هم میخوانند!


بنابراین گزارش تلاشهای مخرب این مربی منتخب خودخوانده در مورد بوکسورهای مستعد وخلاق بیشتر مصداق دارد این رویه غیرمسئولانه این فرد نزدیک به یک دهه است گریبان مشتزنان مستعد استان را گرفته است. 

درسالهای اخیر چندین بوکسور که مورد لطف ومهرورزی- بخوانیدعداوت وکینه ورزی- بیش ازحد این مربی گمنام  قرار گرفتند ناچار در استانهای دیگر چون گیلان وتهران بوکس خود را ادامه دادند ومدالهای با ارزشی هم برای این استانها کسب نمودند این درحالیست خود استان اردبیل بیش از یک دهه است که درعطش کسب فقط یک مدال طلا میسوزد همچنین هیات استان بخاطر عدم کسب مدال در رقابتهای کشوری سالهاست با سهمیه 3 یا چهار نفری دررقابتهای بزرگسالان کشوری حضور می یابد.

این اتفاقات درحالی برای بوکس استان رخ میدهد که سایه شوم برخی افراد باصطلاح مربی منتخب!-بخوانید مربی گمنام-همچنان بر پیکر نحیف بوکس استان سنگینی مینمایداین نوع افراد مثل کوتوله ورزشی با رفتار و برخوردهای نسنجیده و غیرورزشی با ورزشکاران جوان وحتی نوجوان آنان را از بوکس استان طرد وحذف مینمایند.

در ادامه این رفتارهای نسنجیده برخی از این مربی نمایان کوتوله اکثرمربیان ومشتزنان خلاق استان عرصه بوکس استان را ترک نموده وبه استانهای همجوار کوچ کرده اند.امسال دررقابتهای بوکس جوانان کشوری در ساری شاهد بروز یکی ازاین اتفاقات شوم بودیم که یکی دیگر ازپدیده های خلاق بوکس استان از شهرستان گرمی مغان مدال نقره قهرمانی کشور را برای تیم مازندران به ارمغان آورد.
بنابراین گزارش درپی ادامه و تشدید این برخوردهای ناهنجار وغیر اصولی با ورزشکاران توسط این افراد امسال نیز یکی از بوکسورهای خلاق استان در سن16سالگی ناچار با بوکس استان وداع نمود وبرای تداوم بوکس وحیات ورزشی خویش به تیم استان مازندران پیوست.

علی همرنگ این بوکسور طرد شده جوان درکمتر ازچندماه موفق شد بعنوان بوکسور فیکس ونفر اول وزن 60 kg به ترکیب اصلی تیم جوانان مازندران راه یابد. نهایتا این بوکسور جوان در رقابتهای قهرمانی جوانان کشور در ساری با چهار پیروزی در چهار شب متوالی مدال ارزشمند نقره کشوری را برای خود وتیم مازندران کسب به ارمغان آورد.

در سالهای گذشته بازیکنانی چون بهنام دوستدار،نعمت پوراحد،نوید گلمرادی ،ابراهیم همرنگ وقاسم رهبر و...امروز هم جوانی به نام علی همرنگ با کسب نقره رقابتهای جوانان کشور برای مازندران از سر اجبار گام در راه این مشتزنان قدرنادیده گذاشته است.

باز امیدواریم مدیریت محترم ورزش استان با وارد شدن به این قضیه دست افراد متخلف و کوتوله های ورزشی را از سر بوکس استان کوتاه نمایند تا شاید بوکس استان بتواند بجای مبارزه در درون با حاشیه های بی موردمجالی هم برای رقابت با رقیبان پیدا کند.

کلام آخر
براستی ما را چه شده است که اجازه داده ایم بیش از یک دهه است که اینگونه افراد با رفتارهای بیمارگونه خود نوجوانان وجوانان استان را به جرم داشتن استعداد از منطقه طرد مینماید و آنان را در رقابتهای کشوری و...در مقابل بوکسورهای استان خویش قرار میدهد این فرد  با چه جسارتی وبا چه اجازه ای در مسابقات تدارکاتی ملکان در شهریور ماه 94 به سوی این نوجوان 16 ساله دست درازی کرده و با سیلی های خود وشاگردانش این نوجوان را موردنوازش و الطاف خود قرار میدهد...؟!!

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد