بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

احسان روزبهانی در صندلی اتهام!؟

به قلم بهنام دوستدار 8-دی-94
برخی دوستان این روزها بر"احسان" میتازند او را بر صندلی محکمه نشانده و خواهان تیربارانش هستند! متاسفانه برخی اهالی جامعه بوکس با این دوستان همنوا شده اند و بی امان حملات خود را نثار احسان تنها تر از همیشه نموده اند.

بی مقدمه شروع میکنم در شرایط کنونی احسان بعنوان پرافتخارترین ملی پوش بوکس ایران و رکورددار دراین رشته به هیچ وجه شرایط مالی یک فوتبالیست بی نام ونشان ودرجه چندمی را ندارد اما از نظر رکوردهای کم نظیرش در بوکس ایران وشخصیت قهرمانی میتوان او را با حمید سوریان وحتی علی دایی قیاس نمود.

به فرض مثال اگر فردا بواسطه شکایت فدراسیون ویا هرکس دیگر وثیقه های چند صد میلیونی برای احسان بخواهند کدام یک از حاضریم این سند را برایش مهیا کنیم که چنین به محابا به وی میتازیم چرا عذر خواهی...!؟

عذرخواهی دراین شرایط ودر هرشرایط دیگر از ناطق نوری بعنوان اعضای خانواده بوکس نه اینکه بد باشد بلکه بزرگی واز منش پهلوانی روزبهانی حکایت میکند.

اما درمورد آن افشاگری که احسان گفته ورزشکاران به فرانسه رفته اند باید گفت که اندکی صبر سحر نزدیک است وپیش داوری را کناربگذاریم و بگذاریم این دو عزیز درکمال آرامش به کشور بازگردند وخود فتیله این فتنه را پایین بکشند.

کدام میلیونها را به احسان وسجاد وفروتن عزیز بذل وبخشش کرده ایم که امروز هرکسی از راه میرسد یک نظریه محاکمه ای ارائه میکندو...؟

درحالیکه هرسه این دلاوران بی هیچ چشمداشتی از تایلند، بلغارستان ،کره وچین و روسیه و..ازحیثیت ورزشی ایران دفاع کرده اند ومایه سرافرازی هرایرانی در همه نقاط جهان گردیده اند این عزیزان را به بهای ارزان ازدست ندهیم.

این عزیزان احسان روزبهانی،سجاد محرابی وفروتن گل آرا بعنوان سه ملی پوش پرافتخارهر سه برای ما قابل احترامندنباید یدست خودمان چهره وشخصیت این عزیزان را تخریب کنیم بعد ازاین دهها سال باید منتظر بود تا "احسان" ویا "سجاد" و "فروتن" دیگری در بوکس ما ظهور کند.

درشرایط کنونی هرچه از اختلاف افکنی دربین این عزیزان پرهیز نماییم واز یارگیری به نفع یکی اجتناب ورزیم آتش این فتنه ای که افروخته شده است کمتر میگردد زیرا فردا درغیاب ویا حذف این دوستان از عرصه بوکس کشور دود این فتنه برچشمان خود ما بعنوان خانواده بوکس خواهد رفت .

چند صباحی دیگر این عزیزان برمیگردندو دریک اردو تمرینات خود را برای هدفی واحد پیگیری میکنندو درسایه اتحاد وهمدلی دراردوی تیم ملی برای برافراشتن پرچم سه رنگ کشورمان درالمپیک تلاش خواهند نمود.

این مقال نه درمقام دفاع ازشخص خاصی چون احسان روزبهانی و...بلکه در راستای خاموشی آتش این فتنه ای است که ناخواسته بوجود آمده است. والله اعلم
سپاس بهنام دوستدار

 

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد