بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

بوکس قهرمانی جوانان کشور-ساری/ یک برنز برای تیم 11 نفره اردبیل (3دی94)

-3دی-94

تیم بوکس جوانان اردبیل که با یک هیات 11 نفره متشکل از8 بوکسور و3مربی در رقابتهای کشوری ساری شرکت کرده بود با کسب تنها یک مدال برنز به کار خود دراین رقابتها پایان داد.

هیات بوکس استان اردبیل که دریک اقدامی عجیب با پنج بازیکن غیر بومی-از تهران- دراین رقابتها شرکت نموده بود در پایان تنها با یک برنز بازیکن بومی به اردبیل بازگشت. محسن حاجبی بوکسورجوان اردبیلی در سنگین وزن توانست تنها برنز تیم اردبیل را کسب نماید این بازیکن از شاگردان آقای یوسف خوب از مربیان اردبیل میباشد.
مربیگری تیم اردبیل دراین رقابتها برعهده آقای یوسف خوب ازمربیان جوان اردبیل بود

مساله عجیب تر آنکه همزمان با این اوضاع واحوال بوکسورهای خلاق استان در رقابتهای کشوری برای سایر استانها کسب مدال مینمودند.  


بنابراین گزارش علی همرنگ بازیکن بومی استان اردبیل از شهرستان گرمی بخاطر عدم همکاری هیات استان ولجبازی اقای مربی باصطلاح منتخب استان از شرکت درترکیب تیم استان اردبیل محروم گردید.


این مشتزن 17 ساله با کمک مربی فداکارش آقای غلامرضا همرنگ مربی شهرستان گرمی دست ازتلاش برنداشت و چند ماه قبل از شروع این رقابتها در تمرینات ورقابتهای انتخابی استان مازندران شرکت وبعنوان بازیکن فیکس این تیم راهی رقابتهای کشوری گردید ودر مقابل چشم همگان درچهار شب متوالی حریفان خود را یکی پس از دیگری شکست داد ودرنهایت در شب فینال در یک بازی زیبا ونزدیک نتیجه بازی را به بازیکن تیم ملی جوانان کشورمان کامیاب مرادی واگذارکرد و دراولین تجربه رقابتهای کشوری جوانان توانست مدال نقره این رقابتها را کسب نموده و به اردوی تیم ملی جوانان از تیم مازندران راه یابد.


بنابراین گزارش هیات آشفته بوکس استان اردبیل و مربی منتخب خود خوانده بازیکنان بومی را به انحا و روشهای غیرورزشی مختلف ازمیدان به در میکنند تا جا برای بازیکنان نورچشمی بازگردد اما در روز موعود وفصل مسابقه این نورچشمی ها غیب میشوند وگاهی در بهترین شرایط این نورچشمی ها بعنوان توریست تیم را همراهی میکنند و درخوابگاه محل اقامت تیم مانع استراحت وتمرکز بوکسورهای مسابقه دهنده میگردند و درخیال و وهم خود ومربی منتخب خودخوانده شان اینگونه با نگاه وتماشای مسابقه و رقابت دیگران کسب تحربه نمایند.


رقابتهای قهرمانی بوکس جوانان کشور از 26 تا 29 آذر به میزبانی استان مازندران در شهرستان ساری برگزار گردید."ومن الله التوفیق"

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد