بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

کلیچکو می خواهد شکست خود را تلافی کند (17آذر94)

Wladimir Klitschko

17-آذر-94

ولادیمیر کلیچکو قهرمان بوکس جهان، چهار روز پس از شکست اش در برابر تایسن لوک فیوری، اعلام کرد که می خواهد باز هم با این بوکسر بریتانیایی مسابقه کند. این احتمالاً جالب ترین مسابقۀ بوکس در سال ۲۰۱۶ خواهد بود. 

17-آذر-94
مسابقه کلیچکو و لوک فیوری در دوسلدورف آلمان
ولادیمیر کلیچکو، که پس از شکست اش در برابر فیوری مأیوس شده بود، اکنون دوباره روحیه گرفته و یک مسابقۀ تلافی جویانه را اعلام کرد.

این بوکسر ۳۹ ساله روز چهارشنبه گفت: "بلافاصله پس از مسابقه واقعاً نومید شده بودم، اما پس از چند شب حالا می دانم که توانایی بیشتری، نسبت به آنچه در روز شنبه از خود نشان دادم، در من نهفته است".

کلیچکوی اوکرایینی در مسابقۀ روز شنبه گذشته در شهر دوسلدورف آلمان با تفاوت پاینت در برابر تایسن فیوری مغلوب شد. ولادیمیر کلیچکو، که یازده سال پیهم قهرمان جهان بود، یک بوکسر شکست ناپذیر پنداشته می شد. با این شکست کلیچکو القاب قهرمانی جهانی را که از اتحادیه های فدراسیون بین المللی بوکس، انجمن جهانی بوکس و سازمان جهانی بوکس به دست آورده بود، از دست داد. کلیچکو حالا می گوید: "من در هیچ مرحلۀ این مسابقه نتوانستم توانایی خود را به کار ببرم، و حالا در مسابقۀ دیگر می خواهم این وضعیت را تغییر بدهم".

کلیچکو با این شکست عنوان قهرمانی را از دست داد
ویمبلی لندن به عنوان محل برگزاری مسابقه؟
در مورد یک مسابقۀ تلافی جویانه، پیش از مسابقه در دوسلدورف توافق صورت گرفته بود. جناح کلیچکو حالا می خواهد با منیجر های قهرمان جدید بوکس در مورد محل و زمان برگزاری مسابقۀ آینده مذاکره کند. تایسن فیوری قبلاً از ورزشگاه ویمبلی در لندن، که گنجایش ۹۰ هزار تماشاچی را دارد، به عنوان محل برگزاری این مسابقه در ماه می سال ۲۰۱۶ سخن گفته است. اما کلیچکو طرفدار برگزاری این مسابقه در آلمان است.

بیرند بونته منیجر کلیچکو گفت: "این مسابقه علاقمندی سراسر جهان را بر می انگیزد. این یک رویارویی است که همه چیز برای یک مسابقه را با خود می آورد". بونته تأکید کرد که "همه پاسخ ها حالا از سوی قهرمان جدید جهان و حریف اش که او را به مبارزه طلبیده است، در رینگ بوکس داده خواهد شد".

حمایت قوی از سوی هواداران
ولادیمیر کلیچکو، چند ساعت پیش از اعلام آمادگی برای مسابقۀ تلافی جویانه، از هوادارانش سپاسگزاری کرد که از او پس از شکست اش حمایت کرده اند. کلیچکو در تبصره اش گفت: "من باید از هوادارانم، از تیم ام و همه شریکانم تشکر کنم. آنها برای من همیشه حمایت گر بزرگ بوده اند. پس از قهرمانی ام در یازده سال متواتر حالا برایم معلوم شد که شمار آنها در هنگام شکست من هنوز هم بسیار زیاد است". کلیچکو افزود که پیام های مثبت زیادی در چند روز گذشته بدست آورده است. این ورزشکار همچنان گفت: "کلمات دوستانۀ شما و دعای خیر شما به من کمک می کنند که از این لحظات دشوار پیروز بدر آیم".

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد