بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

احدی: روزبهانی حق دارد دلخور باشد/ پاداش وزیر را همه گرفتند جز احسان

جمعه ۲۰ شهریور ۹۴
مربی احسان روزبهانی در مسابقات بوکس حر‌فه‌ای APB می‌گوید که این بوکسور به دلیل فراهم نشدن امکانات و شرایط لازم حق دارد دلخور باشد و به همین خاطر شاید به مصاف حریفش در روسیه نرود. 

اکبر احدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار‌ ایسنا، در مورد آخرین شرایط احسان روزبهانی، اظها‌ر کرد: نمی دانم چرا روزبهانی بی‌انگیزه شده است. شاید او بیش از اینها توقع رسیدگی و توجه داشته، ولی این موارد برای او فراهم نشده است.

او ا‌دا‌مه‌ داد: برنامه‌هایی که از قبل برای احسان روزبهانی ریخته شده بود عملی نشد و همین هم سبب دلخوری او شده است. روزبهانی سهمیه المپیک 2016 را کسب کرده و نیاز به حمایت بیشتری برای رسیدن به موفقیت دارد.

مربی احسان روزبهانی در مسابقات بوکس حر‌فه‌ای APB با بیان این که برای موفیت بوکسور المپیکی ایران باید تلاش بیشتری صورت بپذیرد، ا‌دا‌مه‌ داد: روزبهانی برای دفاع از عنوان قهرمانی خود باید مقابل حریفی از بلغارستان قرار گیرد که انگیزه زیادی برای شکست نماینده ایران دارد. اگر احسان روزبهانی شکست بخورد هم به ضرر خودش است و هم به ضرر بوکس ایران و حتی من.

احدی در پاسخ به این سوال که فدراسیون بوکس چه حمایت‌هایی را از روزبهانی انجام داده گفت: فدراسیون بوکس تا جایی که ممکن بود کارهای خود را برای حمایت از روزبهانی انجام داده است و کار دیگری را نمی‌تواند انجام بدهد.

مربی احسان روزبهانی در مسابقات بوکس حر‌فه‌ای APB، تصریح کرد: برخی در این میان آن طور که باید از روزبهانی حمایت نکردند. کمیته ملی المپیک که مدعی حمایت از بوکسور المپیکی ایران است باید شرایط و امکانات لازم را برای او فراهم کند.

او افزود: در جریان حضور وزیر ورزش و جوانان نیز 60 میلیون از سوی وزارت ورزش و جوانان به بوکسورها و کادرفنی داده شده که فقط به من و احسان روزبهانی چیزی از این مبلغ داده نشد.

احدی در مورد این که چرا ایران میزبانی دیدار روزبهانی مقابل حریف بلغاری را نپذیرفت، اظها‌ر کرد: پیشنهاد اول میزبانی از سوی فدراسیون بوکس ایران داده شد و از سوی وزارت ورزش و جوانان هم از این میزبانی حمایت شد. البته به دلیل برخی از شرایط نتوانستیم این میزبانی را قبول کنیم که از جمله آنها می‌توان به درخواست وثیقه 100 هزار دلاری و عدم حضور بانوان اشاره کرد.

او در پایان خاطر‌ نشان کرد: امیدوارم که شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که احسان روزبهانی بتواند به ر‌قا‌بت‌های بیشتری اعزام شود و امکانات بیشتری برای او فراهم شود تا سال آینده در بازی‌های المپیک 2016 عملکرد موفقی داشته باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد