بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

وینکوف مربی با ارزشی است؛محرابی: بوکس ورزشی غیرقابل پیش‌بینی است/ ناداوری‌ها 2 مدال را از ما گرفت

بوکسور وزن 75 کیلوگرم کشورمان که موفق به کسب مدال برنز آسیا شد، معتقد است با سبک جدید و متفاوتی مبارزه کرده است.

سجاد محرابی در گفت‌وگو با ایلنا اظهار داشت: مسابقات قهرمانی آسیا در شرایط متفاوتی برگزار شد.نفرات برتر هر وزن جواز حضور در قهرمانی جهان را بدست می‌آوردند و همین موضوع به حساسیت این رقابت‌ها افزوده بود. 

وی درباره عملکرد خود در این رقابت‌ها اعلام کرد: به در خواست سرمربی تیم با سبک‌جدیدی مبارزه کردم و فکر می‌کنم اگر کمی خوش‌شانس بودم می‌توانستم فینالیست شوم.

محرابی ضمن حمایت از کادر فنی تیم ملی بوکس گفت: ولادمیر وینکوف مربی با ارزشی است. فکر می‌کنم کارنامه او نشانگر همه چیز است. کادر فنی بسیار خوب و کاربلدی داریم که امیدوارم با برنامه‌ریزی خوب و دقیق بتوانیم در راه کسب سهمیه المپیک 2016 ریو موفق باشیم.

دارنده مدال برنز قهرمانی آسیا تصریح کرد: در مجموع تیم همدل و جوانی داشتیم که توانستیم 3 مدال برنز دوره گذشته را تکرار کنیم. با توجه به تغییراتی که در اوزان مختلف داشتیم، کسب 3 برنز نتیجه خوبی برای ما به شمار می‌آید.

وی در ادامه از ناداوری‌هایی که علیه تیم ملی بود گلایه کرد و گفت: داورها به راحتی 2 مدال قطعی را از ما گرفتند. شک نکنید اگر قضاوت ها منصفانه بود فروتن گل‌آرا و مجید سپهوند هم جزو مدال‌آوران بودند. به هر حال در مسابقاتی مانند قهرمانی آسیا باید مدال‌ها تقسیم شود تا برخی کشورهای با نفوذ به اهداف‌شان برسند.

محرابی درباره رقابت‌های قهرمانی جهان قطر بیان داشت: شرایط در رقابت‌های قهرمانی‌جهان قطر بسیار سخت‌تر از آسیایی است.البته من تمام تلاش خود را می‌کنم اما کسب سهمیه در قهرمانی جهان واقعا دشوار است.

وی در پاسخ به این سوال که چند سهمیه المپیک بدست خواهیم آورد، گفت: بوکس ورزشی غیرقابل پیش‌بینی است. برای کسب سهمیه باید برنامه داشت و تلاش کرد.امیدوارم تیم ما بتواند 2 یا 3 سهمیه دیگر بدست بیاورد.

محرابی در پایان خاطرنشان ساخت: من سال‌هاست در تیم ملی حضور دارم اما تاکنون تیمی با این اتحاد و یکدلی ندیده بودم. مطمئن باشید اگر حمایت کنند می‌توانیم در مسابقات قاره‌ای کسب سهمیه المپیک 2016 ریو موفق باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد