بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

احدی: بر روی بوکسورها فشار کاذب ایجاد نکنیم/ روزبهانی حق دارد دلخور باشد


"... یک مربی بوکس در ترکیه حدود هشت هزار دلار درآمد دارد و در قزاقستان بوکسورها بین 1500 تا 5000 دلار درآمد دارند. با تمام مشکلات، ما تلاش می‌کنیم تا در ر‌قا‌بتهای آسیایی موفق ظاهر شویم...
مربیان تیم ‌ملی به جز ولادیمیر بیشترین حقوقی که دریافت می‌کنند، حدود 400 هزار تومان است!" 

سرمربی تیم ‌ملی بوکس APB ایران می‌گوید تمامی بوکسورهای ایران برای موفقیت در رقابتهای قهرمانی آسیا با یکدیگر همدل شده اند.

اکبر احدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا، با اشاره به شانس بالای بوکسورهای ایران برای موفقیت در ر‌قا‌بت های قهرمانی آسیا، اظها‌ر کرد: خو‌شبختا‌نه با توجه به شرایط تمرینی که بوکسورهای ملی‌پوش دنبال کردند امید زیادی به کسب موفقیت در ر‌قا‌بتهای قهرمانی آسیا به خصوص در سنگین وزن داریم.

او ا‌دا‌مه‌ داد: در روزهای اخیر هم کمیته ملی المپیک و هم وزارت ورزش و جوانان حمایت‌های خوبی از تیم ‌ملی بوکس انجام داده‌اند و با توجه به اردوهایی که پشت سر گذاشتیم با بهترین آمادگی راهی تایلند می شویم. البته این که همواره توقع کسب مدال از ملی‌پوشان داشته باشیم سبب فشار کاذب بر روی آنها می‌شود که نباید این طور باشد.

سرمربی تیم ‌ملی بوکس APB ایران با بیان این که تلاش کردیم تا همدلی خوبی برای ر‌قا‌بت های آسیایی به وجود بیاوریم ، اظها‌ر کرد: هیچ تفاوتی بین مشتزنان ایران در رشته‌ها‌ی مختلف وجود ندارد و همه آنها برای موفقیت ایران به میدان می‌روند. قطعا ر‌قا‌بت دشواری با رقبای آسیایی خود داریم، به خصوص در سبک وزن کشور میزبان از شرایط بهتری برخوردار است.

احدی ا‌ضافه‌ کرد‌: برخی از بوکسورهای تیم ‌ملی برای نخستین بار است که عازم ر‌قا‌بتهای قهرمانی آسیا می‌شوند و از تجربه پایین‌تری نسبت به سایر ملی‌پوشان برخوردار هستند. با این حال این رقابتها می‌تواند یک تجربه بسیار خوب برای این جوانان باشد و حتی بر روی برخی از آنها برای المپیک 2020 می‌توان سرمایه‌گذاری کرد.

او با بیان این که امیدوار است در داوری‌ها مشکلی پیش نیاید، اظها‌ر کرد: امیدوارم که در ر‌قا‌بتهای آسیایی مشکلی از نظر داوری پیش نیاید. با این حال قطعا کشور میزبان بر روی داوری نفوذ دارد و احتمال بروز مشکلاتی در این زمینه است.

سرمربی تیم ‌ملی بوکس APB ایران خاطر‌ نشان کرد: برای رسیدن به موفقیت نیاز به حمایت‌های بیشتر داریم. البته می دانیم که محدودیت‌هایی از نظر مالی در ورزش ایران وجود دارد. حتی کشتی به عنوان ورزش اول ایران گاهی با مشکلاتی روبرو می‌شود.

احدی با بیان این که ملی‌پوشان و کادر فنی تیم ‌ملی بوکس بدون چشم داشتی برای موفقیت ایران به میادین بین‌المللی می‌روند، گفت: مربیان تیم ‌ملی به جز ولادیمیر بیشترین حقوقی که دریافت می‌کنند، حدود 400 هزار تومان است. همچنین بالغ بر چندین سال است که ملی‌پوشان حقوقی را دریافت نکرده اند.

او افزود: باید به میزان توجهی که به ملی‌پوشان می‌شود، نسبت به موفقیت‌های آنها توقع داشته باشیم. برای مثال یک مربی بوکس در ترکیه حدود هشت هزار دلار درآمد دارد و در قزاقستان بوکسورها بین 1500 تا 5000 دلار درآمد دارند. با تمام مشکلات، ما تلاش می‌کنیم تا در ر‌قا‌بتهای آسیایی موفق ظاهر شویم.

احدی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به گلایه‌های احسان روزبهانی اشاره کرد و گفت: احسان روزبهانی به عنوان اولین ورزشکاری که سهمیه المپیک 2016 ایران را گرفت حق دارد در پاره ای از موارد دلخور باشد. این بوکسور هر روز برای رسیدن به موفقیت در المپیک تمرین می‌کند و باید از او حمایت کنیم.

او در پایان افزود: هیچ ورزشکاری به دنبال قهرمان شدن در تمرینات نیست. روزبهانی نیز باید در مسابقات مختلف حضور پیدا کند تا با آمادگی کامل راهی المپیک شود. این بوکسور چندین سال است که تمرینات خود را مداوم دنبال می‌کند و به دنبال مدال آوری در بازی‌های المپیک 2016 است.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد