بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

بیشتر از 5 سهمیه المپیک می‌گیریم/ در دوحه طلسم‌شکنی می‌کنیم


لژیونر بوکس ایران در گفت‌وگو با ایلنا؛

ایلنا: بوکسور لژیونر کشورمان معتقد است مشتزنان ایرانی توان انجام کارهای بزرگ را دارند و حتی می توانند نخستین مدال جهانی را برای کشورمان به ارمغان بیاورند.

گفت و گوی تفضیلی خبرنگار ایلنا با فروتن گل آرا بوکسور لژیونر کشورمان درباره تیم ملی و وضعیت بوکس کشور را برای کسب سهمیه المپیک در زیر می خوانید: 

از شرایط خودت پیش از آغاز مسابقات قهرمانی آسیا بگو.
خدا را شکر تمریناتم را به طور منظم و بدون مشکل پیگیری می کنم و در بهترین شرایط بدنی قرار دارم. آماده هستم تا در قهرمانی آسیا نمایش قابل قبولی داشته باشم.

حضور در اردوهای خارجی چقدر در آماده سازی تیم ملی تاثیرگذار بود؟
ما در یک تورنمنت خوب در اسلواکی شرکت کردیم که بنده به واسطه حضور در همین رقابت ها لژیونر شدم. همچنین یک اردوی بسیار خوب در اوکراین داشتیم که فکر می کنم در روند آماده سازی ملی پوشان تاثیر فوق العاده ای داشت.ضمن اینکه فردا (چهارشنبه) هم یک دیدار تدارکاتی با تیم ملی عراق خواهیم داشت.

از لژیونر شدنت گفتی، مسابقات WSB چه زمانی برگزار خواهد شد؟
اوایل آبان ماه باید برای تیم اوتامانس اوکراین روی رینگ بروم. امیدوارم نماینده خوبی برای بوکس کشورم در سری مسابقات جهانی بوکس باشم.

برگردیم به تیم ملی، فکر می کنی این تیم در قهرمانی آسیا چه عملکردی داشته باشد؟
ما یک تیم فوق العاده با انگیزه و خوب داریم. از 49 کیلوگرم گرفته تا نماینده سنگین وزن ما بوکسورهای بسیار مستعدی هستند.امیدوارم از رقابت های قهرمانی آسیا دست پر به کشور بازگردیم.

بعد از قهرمانی آسیا هم که رقابت های قهرمانی جهان قطر را پیش رو دارید.
بله؛ همانطور که می دانید رقابت های قهرمانی جهان امسال سهمیه ای شده و فکر می کنم یک تجربه عالی برای جوانترها خواهد بود.البته ما باید در وهله اول سهمیه حضور در این رقابت ها را از طریق قهرمانی آسیا بدست بیاوریم.

آیا می‌توانیم طلسم کسب مدال در جهانی را بشکنیم؟
کار نشد ندارد. من به این تیم خیلی امیدوارم و فکر می کنم کسب مدال در رقابت های جهانی دوحه رویای دست نیافتنی برای ما نباشد.

به عنوان یک بوکسور باتجربه فکر می کنی چند سهمیه المپیک کسب کنیم؟
بالای پنج سهمیه!

خیلی خوشبینانه نگفتی؟
نه، چرا فکر می کنید بچه های تیم ملی بوکس نمی توانند حداقل 5 سهمیه کسب کنند.ما یک سهمیه توسط احسان روزبهانی گرفتیم و انشاالله که سایر بچه ها نیز در راه کسب سهمیه المپیک 2016 ریو موفق خواهند بود.

خودت قول کسب سهمیه می دهی؟
اگر خدا کمک کند مطمئن باشید سهمیه المپیک می گیرم. من به عنوان یک ملی پوش تمام تلاشم را خواهم کرد تا دل مردم عزیز کشورم را شاد کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد