بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

لژیونرهای بوکس بدون حریف تمرینی / احدی‌: تمرین با کیسه و میت سهمیه نمی‌آورد

چهارشنبه 10 تیر 1394 
خبرورزشی - بوکسورهای نیمه حرفه‌ای ایران برای آمادگی در دور دوم رینگ نیمه حرفه‌ای جهان مشکل حریف تمرینی دارند. اکبر احدی سرمربی اختصاصی آنها می‌گوید‌: «نبود حریف تمرینی، مهمترین مشکل ما برای آماده‌سازی و حضور موفق در رینگ نیمه حرفه‌ای جهان است. 

سجاد محمدپور، امین قاسمی‌پور و احسان روزبهانی 3 بوکسور ایرانی هستند که کمتر از یک ماه فرصت دارند با پیروزی مقابل رقبای‌شان خود راه را برای المپیکی شدن هموار کنند اما آنها حریف تمرینی ندارند و فقط در اردو کیسه و میت می‌زنند.»

احدی می‌گوید‌: «برای برطرف کردن این مشکل به فدراسیون پیشنهاد دادیم تعدادی از بوکسورهای خط خورده تیم ‌ملی و بوکسورهای ‌برتر استان‌ها به اردو دعوت شوند تا با این 3 نفر تمرین کنند اما هنوز جوابی نگرفته‌ایم. بوکسورهای ما نیاز به مسابقه‌ دارند تا به شرایط خوب برسند. فقط تمرین کردن برای مسابقه نتیجه ندارد.»

او از شانس بوکسورهای ایرانی برای سهمیه المپیک می‌گوید‌: «کار بسیار سختی داریم. اگر بودجه کافی به ما ندهند، باید دل‌مان به همین سهمیه روزبهانی خوش باشد و خیلی دنبال سهمیه دیگری نباشیم. احسان یک استثناست که با زحمت زیاد اولین سهمیه را گرفت اما محمد‌پور و قاسمی‌پور احتیاج به مسابقات برون‌مرزی مناسب دارند تا بتوانند در دیدارهای دوم لیگ نیمه حرفه‌ای با آمادگی کامل روی رینگ بروند.»

سرمربی لژیونرهای بوکس درباره دومین مبارزه سجاد محمدپور در رینگ APB ادامه می‌دهد‌: «محمدپور 14 تیرماه در دومین مبارزه خود مقابل نماینده بلغارستان که نفر سوم المپیک لندن است، باید مبارزه کند. بازی حساس و سختی را پیش ‌رو دارد چرا که علاوه بر شکست قهرمان المپیک باید نماینده میزبان را شکست دهد. به اعتقاد من با توجه به حساسیت این مسابقات فکر می‌کنم فینال محمدپور همین مسابقه باشد.»

احدی درباره قاسمی‌پور هم حرف می‌زند‌: «قاسمی‌پور باید دوم مرداد در روسیه به مصاف نماینده یونان که قهرمانی جوانان جهان را در کارنامه دارد، برود. البته قاسمی‌پور در مبارزه اول مقابل آراجیک ماروتیان از آلمان در 8 راند واقعاً مبارزات خوبی به نمایش گذاشت. متأسفانه راند اول از ناحیه ابرو به شدت آسیب دید و ما حواس‌مان روی خونریزی ابروی او بود که قطع شود، چرا که اگر خونریزی ابروی او ادامه داشت، داوران مسابقه را قطع می‌کردند. این موضوع روی روند مبارزه امین تأثیر منفی گذاشت و در نهایت نتیجه را واگذار کرد.»

سرمربی لژیونرهای بوکس ادامه می‌دهد‌: «تمام تلاش‌مان این است که بهترین نتیجه را در رینگ بوکس حرفه‌ای بگیریم و با حداکثر نفرات به المپیک برویم. تمرینات به خوبی دنبال می‌شود و حتی در روزهای تعطیل همچون جمعه‌ها نیز برای بچه‌ها مسابقه می‌گذاریم تا آمادگی‌شان را حفظ کنند.»

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد