بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

داور مجرب زنجانی جهت قضاوت به مسابقات بوکس قهرمان کشوری لرستان دعوت شد

 
   

این داور ملی بوکس گفت: از سوی فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران جهت داوری در این رقابت های مهم و حساس که تحت عنوان بزرگداشت مرحوم استاد بهرام پشت پناه انجام خواهد شد دعوت شده ام.
 
 
امیرحسین صالحی زنجانی ، روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بوکسورهای شرکت کننده در این مسابقات از 30 آبان ماه جاری به مدت پنج روز و در شهرستان 'بروجرد' از توابع استان لرستان به مصاف هم خواهند رفت.

وی اظهار کرد: با توجه به آنالیز صورت گرفته از سوی کمیته داوران فدراسیون بوکس کشور ، داورانی که از استحقاق بیشتری برخوردارند برای امر قضاوت به این رقابت ها دعوت شده اند.

صالحی زنجانی افزود: این رقابت ها در 10 وزن و برابر با قوانین جدید فدراسیون جهانی بوکس و در سه راند سه دقیقه ای با یک دقیقه استراحت و بدون استفاده از کلاه برگزار خواهد شد و نفرات برتر نیز در صورت صلاحدید کمیته فنی فدراسیون به اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی دعوت خواهند شد.

وی یادآور شد: زنجان بر اساس سهمیه تعیین شده با چهار بوکسور برتر و منتخب 'رضا مقامی، محمد کمالی ، جعفر قاسمی و موسی حیدری'در مسابقات قهرمانی و انتخابی تیم ملی بزرگسالان کشور در 'لرستان' شرکت می کند و این بوکسورها به ترتیب در اوزان 52 ، 56 ، 60 و 69 کیلوگرم به مصاف حریفان خواهند رفت.

مسوول برگزاری مسابقات هیات بوکس زنجان افزود: زنجان برای حضور توانمندتر در این مسابقات از حدود یک ماه پیش اردوهای تمرینی مشترکی دو روزه ای را با تیم بوکس اردبیل و تهران داشته است.

تیم منتخب بوکس اعزامی زنجان را 'علی اجاقلو و امیرحسین صالحی زنجانی' به ترتیب به عنوان مربی و سرپرست هدایت و همراهی خواهند کرد.

نظرات 1 + ارسال نظر
عزت پنج‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 12:58 ق.ظ

باسلام. متاسفانه انتخاب بهترین داوران از استانها مبحث مورد قبول نیست. به این علت که برخی استانها ازجمله زنجان و چند استان دیگه که اکثرا یک داور ملی دارن که هر مسابقه ای برگذار بشه چه فدراسیون بخواد چه نخواد این آقایون همواره خوددعوتند. تا کی ظلم تا کی حق کشی در حق داوران شایسته شهرستانی.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد