بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

احدی: لیگ ستارگان بهترین فرصت برای رسیدن به المپیک است- روزبهانی تا فینال کار سختی ندارد

اکبر احدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد اعزام احسان روزبهانی به دومین مرحله مسابقات لیگ ستارگان بوکس که به میزبانی بلغارستان برگزار می شود، اظهار داشت: احسان روزبهانی نماینده وزن منهای 81 کیلوگرم تیم ملی بوکس روز دوشنبه ساعت 3 بامداد راهی محل برگزاری مسابقات می‌شود.   بنده به همراه دکتر بهرامی‌نژاد مربی بدنساز تیم ملی او را در این رقابت‌ها همراهی خواهیم کرد. احسان در دومین مبارزه خود باید روز جمعه با نماینده آفریقا مبارزه کند که فکر نمی‌کنم کار سختی را پیش رو داشته باشد.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه از لحاظ روحی روانی روزبهانی در شرایط ایده‌آلی قرار دارد و تمرینات آمادگی جسمانی خوبی را زیر نظر بهرامی‌نژاد پیگیری کرده و بعد‌ازظهر‌ها نیز تمرینات مبارزه‌ای را پیگیری می‌کند.


سرمربی تیم ملی بوکس در مورد اینکه در پایان مسابقات لیگ ستارگان جهان نفرات اول و دوم مستقیما راهی المپیک برزیل می‌شوند، گفت: نفرات اول و دوم این رقابت‌ها مستقیما راهی المپیک می‌شوند و به نظرم این مسابقات فرصت بسیار خوبی برای بوکسور‌ها است. سخت‌ترین حریف روزبهانی نماینده ازبکستان بود که عنوان سومی جهان و بازی‌های آسیایی را در کارنامه خود دارد که در همان بازی اول مقابل احسان شکست خورد. در این رقابت‌ها نماینده قزاقستان نیز شرکت کرده که در بازی اول مقابل حریف خود شکست خورد.


احدی در پایان خاطرنشان کرد: نماینده روسیه تا فینال مسابقات تنها حریف سرسخت روزبهانی است. البته او نیز فکر نمی‌کنم بتواند مقابل روزبهانی حرفی برای گفتن داشته باشد. امیدوارم احسان بتواند برای رسیدن به المپیک برزیل از همین راه به عنوان بزرگترین فرصتی که پیش رویش قرار دارد بهترین استفاده را کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد