بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

طلوتی: از تیم ملی خط خوردم، افسردگی شدید گرفتم- با ناطق نوری آشتی کردم

   
   

مهدی طلوتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد نتایج کسب شده تیم ملی ایران در بازی‌های آسیایی اینچئون، اظهار داشت: نتایج تیم ملی در بازی‌های آسیای واقعا قابل قبول بود. همه نفرات خوب ظاهر شدند و با امکاناتی کم و بضاعتی که در طول اردوها داشتند به نظرم نتیجه بسیار خوبی را کسب کردند   البته اگر یک مدال طلا هم تیم کسب می‌کرد واقعا شاهکار بزرگی در کاروان ایران رخ می‌داد. به هر حال بوکس ایران از امکاتان کمی برخوردار است و در آن سوی قزاق‌ها که همیشه یکی از حریفان اصلی ما هستند واقعا از امکانات خوبی برخوردارند. به هر حال جوانگرایی ناطق نوری در فدراسیون جواب داد.

وی در پاسخ به این سؤال که این‌ روزها خبرهای کمی در مورد طلوتی شنیده می‌شود گفت: بنده از رسانه‌ها واقعا دلگیرم، چرا که سال گذشته فضای را ایجاد کردند تا من حرف‌های دلم را بزنم اما شرایط را طوری برای من تنگ کردند که تمام کاسه‌کوزها سر من شکست. اختلافی که بین من و فدراسیون بوکس رخ داد باعث شد تا از تیم ملی خط بخورم و نابود شوم. مدت‌ها دچار افسردگی شده بودم و از فضای تمرینات دور بودم و هیچ روزنه امیدی برای ادامه دوران قهرمانی نداشتم.

نماینده تیم ملی بوکس در المپیک لندن در پاسخ به این سؤال که گویا با رئیس فدراسیون جلسه‌ای را برگزار کرده‌ای و صحبت‌های شما خروجی خوبی هم داشته است گفت: تیم ملی پیش از اعزام به بازی‌های آسیایی در شهر نور تمرینات خود را پیگیری می‌کرد و حتی در یک دیدار دوستانه با امین قاسمی‌پور مبارزه کردم و نتیجه بازی نیز به تساوی کشیده شد. با اینکه مدت‌‌ها بود تمرین نکرده بودم اما نشان دادم که هنوز آماده‌ام. در حاشیه همان اردوها جلساتی را با ناطق نوری داشتم که خوشبختانه رابطه خوبی دوباره بین ما برقرار شد.

بوکسور تیم ملی در المپیک لندن در واکنش به این سؤال که آیا پس از جلسه با رئیس فدراسیون صحبتی در مورد بازگشت دوباره به تیم ملی نشد، گفت: ناطق نوری از من سؤال کرد که آیا تمرینات خود را پیگیری می‌کنی یا خیر که من نیز تمام شرایط تمریناتم را برای او توضیح دادم، اما در مورد دعوت شدن به اردوی تیم ملی صحبت مطرح نشد.

طلوتی در پاسخ به این سؤال که آیا تمرینات خود را پیگیری می‌کنی یا خیر، عنوان کرد: متاسفانه از ناحیه عضله پای چپ در تمرینات با مصدومیت روبرو شده‌ام و با توصیه پزشکان 5 ماه باید تمرینات سنگین را پیگیری نکنم به همین دلیل ناچارم که فقط بدنسازی سبک انجام دهم تا از دوران اوج فاصله نگیرم.

وی در پایان گفت: متاسفانه با اتفاقاتی که سال گذشته رخ داد دوران قهرمانی من نابود شد،اما خوشحالم از اینکه اعضا شورای شهر و رنجبر شهردار بابلسر در این شرایط من را تنها نگذاشتند و حداقل در شهرداری برایم شغلی را دست و پا کردند تا از این شرایط افسردگی خارج شوم. همه توکلم به خداست تا شاید روزی دوباره به تیم ملی دعوت شوم.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد