بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

روزبهانی: شکست را روی پیشانی من چسباندند اما پیروز شدم/ حریفم مثل کیسه بوکس شد


خبرگزاری فارس: روزبهانی: شکست را روی پیشانی من چسباندند اما پیروز شدم/ حریفم مثل کیسه بوکس شد

مصدومیت کوچکی از ناحیه کتف دارم اما مهم نیست


بوکسور وزن 81- کیلوگرم تیم ملی گفت: شکست مقابل نماینده ازبکستان را خیلی‌ها قبل از اینکه راهی مسابقات شوم روی پیشانی من چسبانده بودند.  

 احسان روزبهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد نخستین پیروزی در مسابقات نیمه‌حرفه‌ای بوکس، گفت: مسابقات نیمه حرفه‌ای بوکس (APB) زیر نظر فدراسیون جهانی برگزار می‌شود و نفرات اول تا هشتم رنکینگ دنیا در هر وزن در این رقابت‌ها مبارزه می‌کنند. به عنوان مثال در وزن 81-کیلوگرم که من مبارزه می‌کنم نفرات اول تا هشتم رنکینگ دنیا باید در کشور بلغارستان مبارزه کنند. در واقع هر وزن تا آخر مسابقات در یک کشور برگزار می‌شود.

 

وی در ادامه افزود: بوکسور ازبکستان نخستین حریفم بود که دوم آبان‌ماه به مصاف او رفتم و خوشبختانه او را شکست دادم. پیش از این فکر می‌کردم مسابقات قرار است در هشت راند برگزار شود، اما وقتی در محل برگزاری مسابقات حضور پیدا کردیم باخبر شدم رقابت‌ها در 6 راند پیگیری می‌شود. رقابت‌ها واقعا از لحاظ فنی چیزی از رویدادهای بزرگ دنیا کم ندارد، چرا که بهترین‌های دنیا دور هم جمع شده‌اند.

 

نماینده وزن 81- کیلوگرم تیم ملی در مورد شکست‌ دادن نماینده ازبکستان که مدال برنز بازی‌های آسیایی اینچئون را در کارنامه خود دارد، خاطرنشان کرد:‌ حریفم طلای مسابقات آسیایی سال 2013 و برنز بازی‌های آسیایی اینچئون را در کارنامه خود دارد. قبل از اینکه بخواهم راهی مسابقات شوم خیلی‌ها شکست مقابل حریف ازبکستانی را روی پیشانی من چسبانده بودند. هیچ مبارزه‌ای تا به حال با او نداشتم فقط می‌دانستم که مشت‌های خیلی سنگینی دارد اما روز مبارزه تمام تلاشم را کردم، ‌ابتدا در دو راند بازی را واگذار کردم، اما وقتی خوب او را شناختم 4 راند بعدی را با برتری از رینگ خارج شدم. واقعاً 4 راند او مثل کیسه بوکس برای من بود.

 

روزبهانی در ادامه از آسیب‌دیدگی کوچکی که از ناحیه کتف برای او پیش آمده گفت: یک آسیب‌دیدگی کوچک از ناحیه کتف دارم و برای مداوای مصدومیتم به پزشکان مراجعه کردم البته چیز خیلی مهمی نیست قطعاً برای اینکه 30 آبان مقابل حریفم مبارزه کنم باید از فردا تمریناتم را شروع کنم.

 

وی در پاسخ به این سؤال که حریف بعدی از کدام کشور است، گفت:‌ تا به امروز هنوز اطلاع دقیقی ندارم که با کدام بوکسور در مرحله دوم باید مبارزه کنم اما گویا نماینده کشور آلمان دومین حریفم در بلغارستان است.

 

روزبهانی در پایان در مورد پاداشی که در هر مسابقه دریافت می‌کند، گفت: مسابقات طبق قانون فدراسیون جهانی اینطور برگزار می‌شود که هر کسی در هر بازی برنده شد مبلغی به عنوان جایزه نقدی دریافت می‌کند و اگر به عنوان نفر برتر در پایان مسابقات انتخاب شد، جایزه نقدی دلاری که مبلغ بسیار زیادی هم است به او پرداخت می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد