بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

قربانی شدم ولی با قدرت ادامه می‌دهم- حرف‌های یک بازنده جذاب نیست

فروتن گل آرا نماینده وزن 60 کیلوگرم تیم ملی بوکس ایران در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بازی های آسیایی اینچئون اظهار کرد: در شش ماه تمرین تیم ملی برای این بازی ها یکی از باانگیزه‌ترین نمایندگان ایران بودم. عوامل زیادی در اینچئون باعث ناکامی ام شد که مهمترین آن ناداوری بود. داوری رقابت من با بوکسور تایلندی کاملا یکطرفه بود و زحمات چند ماهه و چند ساله من به هدر رفت. وی افزود: من در آن بازی قربانی شدم، قربانی ناداوری که شاید برای رودررو نشدن من با حریف کره ای در فردای روز مبارزه ام با تایلند رخ داد. از این نحوه قضاوت خیلی متاثر شدم. من هیچوقت دنبال خودستایی نبوده ام و حتی در قهرمانی کشور قول مدال نمی دادم اما با تلاشی که کرده بودم در اینچئون مستحق کسب مدال بودم.

گل آرا در پاسخ به این سوال که آیا ما در سبک وزن ضعف زیادی نداریم تصریح کرد: موافق این موضوع نیستم. من با طلای تورنمنت چین بر روی این باور غلط خط بطلان کشیدم. چرا برخی ادعا می کنند که ما در سبک وزن خوب نیستیم. تیم ملی می تواند با سرمایه گذاری روی سبک وزن شانس زیادی هم در کسب مدال در سبک وزن داشته باشد.

وی در پایان با بیان اینکه ناامید نشده و همچنان برای اهداف بزرگتری تلاش می کند خاطرنشان کرد: اگرچه حرف های یک بازنده برای کسی جذاب نیست و بیشتر شبیه توجیه است اما ناداوری های اینچئون باعث نمی شود که من ناامید شوم. اواخر آبان باید در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کنم و بعد باید برای المپیک و حتی بازی های آسیایی بعدی تلاش کنم. هیچ وقت و تحت هیچ شرایطی به تمرینات خود خاتمه نمی دهم.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد