بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

احدی: صعود بوکسورها در رنکینگ جهانی نوید خوبی است/مسئولان کمیته ملی و وزارت ورزش باید نگاه‌ ویژه‌ای داشته باشند


خبرگزاری فارس: احدی: صعود بوکسورها در رنکینگ جهانی نوید خوبی است/ برای رسیدن به المپیک نیاز به کسب مدال داریم

برای رسیدن به المپیک نیاز به کسب مدال داریم

 

سرمربی تیم ملی بوکس گفت: صعود مشت زنان ایرانی در رنکینگ جهانی نوید خوبی برای بوکس کشورمان است.

خبرگزاری فارس: احدی: صعود بوکسورها در رنکینگ جهانی نوید خوبی است/ برای رسیدن به المپیک نیاز به کسب مدال داریم  اکبر احدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد صعود بوکسورهای ایران در رنکینگ جدید فدراسیون جهانی، گفت: با نتیجه‌‌ خوبی که بوکسورها در بازی‌های آسیایی اینچئون کسب کردند در ارتقا آنها در رنکینگ فدراسیون جهانی تاثیر بسیار خوبی داشت. ما پیش از اعزام به بازی‌های آسیایی در تورنمنت چین حضور پیدا کردیم و مسابقات نیز جز رنکینگ A آسیا بود و خیلی در رنکینگ تاثیر داشت.

 

وی در ادامه افزود: از بین 4 نماینده‌ای که تیم ملی بوکس به بازی‌های آسیایی اینچئون اعزام کرده بود 4 بوکسور در رنکینگ جهانی بین 8 نفر صعود کرده‌اند. به اعتقاد من اگر در چند تورنمنت دیگر بوکسورهای ما مدال کسب کند و بین سه نفر در رنکینگ جهانی قرار داشته باشند قطعا در مسابقات المپیک برزیل حضور خواهند داشت.

 

سرمربی تیم ملی بوکس در مورد اینکه تا آغاز المپیک برزیل زمان زیادی باقی مانده و ملی پوشان ایرانی شانس کسب مدال در مسابقات مختلف را دارند، گفت: تورنمنت‌های زیادی را پیش رو داریم که امیدوارم مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان نگاه ویژه‌ای به بوکس داشته باشند تا تیم ملی تا المپیک در مسابقات مهمی شرکت کند تا راه برای رسیدن به المپیک و مدال در آن رقابت‌ها مهیا شود.

 

وی در پایان گفت: علی مظاهری در وزن 91 کیلوگرم به رنکینگ 7 صعود کرده، جاسم دلاوری در وزن 91+ کیلوگرم به رنکینگ 8 صعود کرده، سجاد محرابی در وزن 75- کیلوگرم به رنکینگ 7 صعود کرده و احسان روزبهانی به رنکینگ 8 صعود کرده است. از بین 6 بوکسوری که به بازی‌های آسیایی اینچئون اعزام شدند 4 نفر از آنها صعود خوبی داشته‌اند که این نوید خوبی برای بوکس ایران است.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد