بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

تصمیمی برای خداحافظی نگرفته‌ام؛می‌خواهم با نشان المپیک خداحافظی کنم


روزبهانی: هفته بعد در لیگ‌جهانی‌بوکس روی رینگ می‌روم

هر زمان که اردوهای تیم ملی آغاز شود و من نیز دعوت شوم، در خدمت تیم ملی خواهم بود. برای کسب مدال در المپیک انگیزه های زیادی دارم و می خواهم اولین مدال تاریخ بوکس ایران را کسب کنم. 

 دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: هفته آینده راهی بلغارستان می‌شوم تا در لیگ جهانی بوکس بازی کنم.

 

به گزارش خبرنگار ایلنا، احسان روزبهانی بوکسور وزن 81-کیلوگرم کشورمان، از سال‌گذشته به همراه تیم آستانا آرلانز قزاقستان در لیگ نیمه حرفه‌ای جهان حضور دارد که چند پیروزی ارزشمند هم برای این تیم کسب کرده است. او امسال نیز در این مسابقات به روی رینگ می رود.

 

احسان روزبهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در این خصوص خاطرنشان کرد: همان‌طور که می‌دانید این رقابت‌ها با حضور 10نفر برتر هر وزن رنکینگ فدراسیون بین المللی و به صورت لیگی برگزار می‌شود که مرحله اول بازی‌ها، روز دوم آبان در صوفیه پایتخت بلغارستان برگزار خواهد شد.

 

وی افزود: هفته بعد به همراه اکبر احدی( سرمربی تیم ملی )، به بلغارستان می‌روم تا در رینگ‌لیگ‌جهانی مسابقه بدهم. در اولین مسابقه باید با بوکسور ازبکستانی بازی کنم که امیدوارم بتوانم این ورزشکار خوب را شکست دهم.

 

دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی اینچئون، در ادامه در مورد برنامه خود برای کسب سهمیه المپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل، اظهار داشت: هر زمان که اردوهای تیم ملی آغاز شود و من نیز دعوت شوم، در خدمت تیم ملی خواهم بود. برای کسب مدال در المپیک انگیزه‌های زیادی دارم و می‌خواهم اولین مدال تاریخ بوکس ایران را کسب کنم.

 

روزبهانی در پایان درباره شایعه خداحافظی خود از تیم ملی بوکس ، یادآور شد: در اینچئون واقعا برای طلا رفته بودم، اما داوران این شانس را از من گرفتند. به همین خاطر گفتم دیگر نمی‌توانم با این شرایط مسابقه بدهم، اما در حال‌حاضر، تصمیمی برای خداحافظی ندارم. چون جوان هستم و فکر می‌کنم می‌توانم حداقل تا المپیک‌برزیل در خدمت تیم ملی باشم. من می‌خواهم با نشان المپیک از تیم ملی و دنیای بوکس خداحافظی کنم.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد