بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

مظاهری: در اوجم، قصد خداحافظی ندارم. ( ۲۷ مهر ۱۳۹۳ )

نایب قهرمان مسابقات بوکس بازیهای آسیایی اینچئون گفت: پخش تلویزیونی مسابقات بوکس باعث می شود که ذهنیت منفی خانواده ها نسبت به خشن بودن این رشته ورزشی از بین برود. 

 علی مظاهری با حضور در دفتر ایسنا- منطقه کرمانشاه، در ارتباط با نتایج کاروان ایران و همچنین تیم ملی بوکس در بازیهای آسیایی اینچئون، اظهار کرد: کاروان ورزشی ایران با توجه به کمبودهایی که وجود داشت با جان و دل کار کرد و از لحاظ مدال آوری نسبت به دوره قبل بهتر بود.

 

وی افزود: تیم بوکس ایران نیز 6 نماینده در اوزان مختلف در این رقابت ها داشت که 3 نفر از آن ها موفق به کسب مدال ( 2 مدال نقره و یک برنز) شدند.

 

ملی پوش بوکس حریف اصلی بوکس ایران در مسابقات آسیایی را قزاقستان دانست و گفت: ورزش بوکس در قزاقستان همانند کشتی در ایران است. بوکسورهای قزاق، ورزش بوکس را از سنین پایین آغاز کرده و برای بزرگسالی و حضور در مسابقات آسیایی و جهانی همواره آماده هستند.

 

وی با گلایه از داوری ها در این مسابقات، گفت: متاسفانه کارشناسی که بوکس را کاملا بشناسد و مشکلات و ناداوری های آن را به درستی منعکس و گزارش کند و در صدا و سیما به تحلیل بپردازد، نداریم.

 

مظاهری همچنین با بیان اینکه امسال برای اولین بار مسابقات بوکس از تلویزیون پخش شد، گفت: پخش بازی ها از تلویزیون و راه اندازی شبکه ورزش به رشد ورزش کشور و شناخت خانواده ها و استعدادیابی کمک می کند. همچنین باعث می شود ذهنیت منفی خانواده ها نسبت به بسیاری از ورزش ها از جمله بوکس از بین برود.

 

وی از تفاوت بین بوکس آماتور و حرفه ای گفت و افزود: بوکسی که ما کار می کنیم و مسابقات آن پخش می شود بوکس آماتور است. بوکس حرفه ای در زدن ضربات و راندها با رشته آماتور تفاوت دارد. بوکس آماتور یک سری محدودیت ها دارد و حتی برخی ضربه های وارد شده به حریف خطا محسوب می شود.

 

مظاهری در خصوص برنامه های آتی خود نیز گفت: طبق قانون فدراسیون جهانی بوکس، سن حضور در میادین تا 40 سالگی است. من هم اکنون در سن 32 سالگی و در اوج آمادگی ورزشی خود به سر می برم و هیچ گونه مشکلی برای ادامه حضور در دیگر رقابت های بوکس را ندارم و قصد خداحافظی ندارم.

 

مظاهری افزود: در سالهای نه چندان دور در چندین وزن تیم ملی نمایندگان کرمانشاه به صورت فیکس حضور داشته اند که این تعداد به دلیل بی توجهی مسوولین و کار نکردن مربیان پایه، کاهش یافته است.

 

مظاهری در پایان از خانواده، مربیان و همچنین از صداوسیما برای پخش مسابقات بوکس تشکر کرد

نظرات 1 + ارسال نظر
erfanf50 دوشنبه 28 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 03:20 ب.ظ

باسلام خوب هستین میخواستم بگم که اگه شما بخواهین با هم یک وبلاگ گروهی بسازیم
www.erfanf50.blogfa.blogsky.com

اگر قبول کردید لطفا بیایید پیام بگذارید

سلام.درچه زمینه ای؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد