بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

روزبهانی: در بلغارستان با بهترین های جهان مبارزه خواهم کرد. ( ۲۷ مهر ۱۳۹۳ )

به گزارش سایت رسمی فدراسیون بوکس، احسان روزبهانی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در مورد اعزام به مسابقات نیمه حرفه‌ای، بلغارستان گفت: روز چهارشنبه برای حضور در مسابقات نیمه‌ حرفه‌ای بوکس راهی بلغارستان می‌شوم و جمعه باید مقابل نماینده ازبکستان که قهرمان آسیا است مبارزه کنم. نخستین حریفم در بازی‌های آسیایی اینچئون عنوان سوم را کسب کرده و تا به حال نیز مبارزه‌ای با او نداشتم.  

 وی در ادامه گفت: نفرات دعوت شده به مسابقات نیمه‌ حرفه‌ای از برترین‌های رنکینگ هستند که از سوی مسئولان فدراسیون جهانی (آیبا)به این رقابت‌ها دعوت شدند. این مسابقات با لیگ نیمه‌ حرفه‌ای که من دو سال در آن مبارزه می‌کردم تفاوت دارد. در این رقابت‌ها نفرات اول تا هشتم رنکینگ جهان حضور خواهند داشت و در هر وزن هشت نفر به مصاف هم می‌روند.

 

روزبهانی در پاسخ به این سوال که شرایط برگزاری مسابقات به چه صورتی است، خاطرنشان کرد:‌ این مسابقات در طول چهار ماه برگزار می‌شود که هر بوکسور باید چهار مبارزه را انجام دهد. در واقع در وزن 81 کیلوگرم هشت نفر حضور خواهند داشت که هرکدام در طول این چند ماه باید 4 مبارزه انجام دهند. دوم آبان‌ماه نخستین مبارزه من و 30 آبان دومین مسابقه من خواهد بود. البته این مسابقات در 10 وزن برگزار می‌شود که هر وزن در یک کشور متفاوت برگزار می‌شود.

 

روزبهانی در پاسخ به این سوال که آیا این رقابت‌ها تفاوتی هم با مسابقات رسمی از لحاظ مبارزه دارد یا خیر، گفت: با تصمیم مسئولان فدراسیون جهانی این رقابت‌ها در 8 راند برگزار می‌شود و این قانون برای اولین بار است که اجرا می‌شود.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا مسابقات تک‌ حذفی است یا خیر، گفت: نه این رقابت‌ها به هیچ عنوان تک‌حذفی نیست و یک بوکسور باید در هر چهار مسابقه وارد رینگ شود و در پایان به صورت امتیازی جمع‌بندی می‌شود.

 

روزبهانی در مورد شرایط برگزاری بازی‌های آسیایی اینچئون، گفت: واقعاً شرایط مسابقات خیلی برای ما بد بود. اصلاً تا به حال چنین وضعیتی را ندیده بودم. کاملاً مشخص بود داوری‌ها از قبل چیده شده و فضا به ضرر ما بود.

روزبهانی در پایان گفت:‌ مهمترین موضوعی که برای من رخ داده این است که در مسابقات نیمه‌ حرفه‌ای که برگزار خواهد شد حضور دارم، این برای من یک افتخار است که به عنوان تنها نماینده ایران برای نخستین‌بار در این رقابت‌ها شرکت می‌کنم.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد