بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

مظاهری:مدال نقره بازی های آسیایی را تنها با شش ماه تمرین کسب کردم

کرمانشاه - ایرنا - دارنده مدال نقره بازی های آسیایی اینچئون، گفت: برای این مسابقات تنها شش ماه فرصت تمرین و آماده سازی داشتم که خوشبختانه توانستم در این مدت کوتاه به آمادگی رسیده و نایب قهرمان شوم.  

'علی مظاهری' روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بوکس ایران در بازیهای آسیایی خوش درخشید و در حالی که کمتر کسی روی آن امید بسته بود، توانست به نتایج خوب و قابل قبولی دست یابد.


وی ادامه داد:من نیز فرصت چندانی برای تمرین نداشتم ولی با جدیت و پشتکار تمرینات خود را ادامه داده و توانستم با آمادگی خوبی در مسابقات حضور یابم.

مظاهری افزود: با کسب مدال نقره بازی های اینچئون به عنوان پرافتخارترین بوکسور ایران معرفی شدم چرا که سومین حضور پیاپی خود را در بازیهای آسیایی تجربه می کردم و طلا و برنز این پیکارها را نیز در کارنامه داشتم.

بوکسور کرمانشاهی وزن منهای 91 کیلوگرم کشورمان خاطرنشان کرد: حریف اصلی من در بازیهای آسیایی، بوکسور اردنی بود که سال گذشته مقابلش تن به شکست داده بودم اماامسال خوشبختانه با پیروزی مقابل این حریف هم به فینال صعود کردم و هم انتقام شکست سال گذشته را گرفتم.

وی افزود:دردیدار فینال نیزحریف قزاقستانی بسیار حرفه ای و باهوش ظاهر شد و اجازه نمی داد به او ضربه ای وارد کنم و در نهایت نیز توانست به مدال طلا دست یابد.

مظاهری در پایان خواستار توجه بیشتر مسوولین کرمانشاه به ورزشکاران این دیار شد وافزود: استان مازندران به دلیل توجه به ورزشکاران خود در بسیاری از رشته ها حرف اول را می زند و قهرمانان آن رغبتی برای حضور در سایر استان ها ندارند اما در کرمانشاه وضعیت فرق می کند و تمامی قهرمانان آن برای سایر استان ها مسابقه می دهند و تمایلی به ماندن در شهر و دیار خود ندارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد