بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

رشته های بوکس و کشتی بازیهای اروپایی 2015 انتخابی المپیک شدند


تهران - ایرنا - اولین دوره بازیهای اروپایی در باکو انتخابی المپیک 2016 در رشته های بوکس و کشتی را کسب کرد.  

به گزارش تارنمای خبری اینساید د گیمز، این امر به این معناست که 11 رشته از 20 رشته در بازیهای اروپایی 2015که از 12 تا 28 ژوئن سال آینده میلادی در باکو برگزار می شود، دارای سهمیه المپیک است و این امر انگیزه مضاعفی را برای ورزشکاران این قاره فراهم می کند.


در رشته کشتی، رقابتهای باکو اولین بخش از مسابقات انتخابی المپیک 2016 ریودوژانیرو محسوب می شود.

در بوکس ورزشکارانی که در هر یک از اوزان 10 گانه مردان مدال بگیرند، به رقابتهای قهرمانی 2015 جهان آیبا راه می یابند.

بوکسورهای رده بالا در این رقابتها، برای کشور خود سهمیه المپیک می گیرند.

پاتریک هیکی رییس کمیته های المپیک اروپا از تایید اینکه کشتی و بوکس در بازیهای اروپایی دارای سهمیه المپیک شده است ابراز خشنودی کرد.

وی گفت: بخشی از چشم انداز کمیته ای المپیک اروپایی برای بازیهای اروپایی ایجاد رقابتهای برتر است که فرصتهای بیشتری برای آزمودن ورزشکاران در بالاترین سطح فراهم می کند.

در تیراندازی، تنیس روی میز و سه گانه ، برای برنده هر رویداد انفرادی یک سهمیه فراهم است. در والیبال ساحلی، دوچرخه سواری، تیراندازی با کمان و تکواندو فرصت کسب امتیاز رده بندی برای المپیک ریو موجود است و در شنا و دو و میدانی استانداردهای خاصی برای سهمیه المپیک وجود خواهد داشت.

برنامه بازیهای اروپایی علاوه براین رشته ها، شامل ورزشهای غیرالمپیکی کاراته و سامبو و سایر رشته های غیرالمپیکی مثل فوتبال ساحلی، بسکتبال سه به سه ، ژیمناستیک ایروبیک و آکروباتیک است.

سیمون گلگ مسئول ارشد اجرایی باکو 2015 گفت: این واقعیت که بسیاری از فدراسیون های بین المللی ورزشی، بازیهای اروپایی را بخشی از فرایند سهمیه المپیک قرار داده اند، گواه سطح بالای رقابتهای آذربایجان است.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد