بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

از امروز نگاهمان باید به مدال طلای بازی‌های آسیایی اندونزی باشد

بوکس

حسینی: قزاق‌ها پول زیادی در داوری خرج ‌می‌کنند/ ای کاش بوکس یک طلا می‌گرفت

نایب رئیس فدراسیون بوکس گفت: اسم قزاق‌ها بزرگ است و آنها پول زیادی در بخش داوری خرج کرده‌اند و به همین دلیل روزبهانی را حذف کردند  سیدروح‌الله حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد نتایج کسب شده تیم ملی بوکس در بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون، اظهار داشت: عملکرد ملی‌پوشان و نتایجی که آنها در اینچئون کسب کردند به اعتقاد من خوب است. اگر بوکسورهای دیگر که از دور رقابت‌ها حذف شدند قرعه خوبی به آنها می‌خورد قطعا تعداد مدال‌های تیم ملی بیشتر از این می‌شد.

وی در ادامه گفت: این نتایج برای ما قابل قبول است، اما برای مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک فقط مدال طلا مهم است. البته ما با بضاعت، بودجه و توجهی که به بوکس می شود فکر می‌کنم نتایج قابل قبولی را کسب کردیم، اما ای کاش یک مدال طلا در اینچئون به دست می آوردیم تا شرایط برای المپیک بهتر می‌شد، چرا که با کسب یک مدال طلا رسیدگی به بوکس و ملی‌پوشان بهتر می‌شد.

دارنده نشان برنز بازی‌های آسیایی گوانگجو در مورد شکست احسان روزبهانی و رسیدن به مدال برنز اینچئون، گفت: احسان روزبهانی به اعتقاد من مقابل حریف خود شکست نخورد، چرا که داوران می‌توانستند به روزبهانی امتیاز دهند، اما به خاطر اینک اسم قزاق‌ها بزرگ است و پول زیادی به داوری خرج کرده‌اند و به همین دلیل آنها احسان را بازنده میدان معرفی کردند. به هر حال احسان که نمی‌توانست مقابل قهرمان جهان یک طرفه برنده باشد او با همان چند مشت اختلافی که داشت می‌توانست از سوی داوران برنده باشد اما این اتفاق رخ نداد.

نایب‌رئیس فدراسیون بوکس در ادامه خاطرنشان کرد: ما تا مدال المپیک تنها یک قدم فاصله داریم. سال 1996 آتلانتا بابک مقیمی چند دقیقه تا رسیدن به مدال المپیک فاصله داشت اما شکست خورد. 2008 پکن مرتضی سپهوند و 2014 لندن احسان روزبهانی می‌توانستند به مدال برسند اما متأسفانه این اتفاق رخ نداد. ما نباید نگاه‌مان به المپیک برزیل باشد چرا که باید به فکر رسیدن به مدال طلای بازی‌های‌ آسیایی اندونزی باشیم. از امروز روی نوجوانان و جوانان سرمایه‌گذاری کنیم تا در اندونزی مدال طلا کسب کنیم. پس از آن به المپیک بعدی برای رسیدن به مدال فکر کنیم.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد