بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

محرابی: برای کشورمان تلاش می‌کنیم، نه برای مسئولان/ آینده خوبی در انتظار ما نیست


خبرگزاری فارس: محرابی: برای کشورمان تلاش می‌کنیم، نه برای مسئولان/ آینده خوبی در انتظار ما نیست

با شرایط بوکس ایران کسی انگیزه فعالیت ندارد

بوکسور وزن ۷۵ کیلوگرم تیم ملی گفت: ما برای مسئولان بوکس تلاش نمی‌کنیم بلکه هدف‌مان افتخارآفرینی برای ایران است  .

سجاد محرابی در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی فارس به اینچئون اظهار داشت: در بازی‌های آسیایی گوانگجو به خاطر مشکلاتی که در آن مقطع برایم پیش آمد نتوانستم وارد لیگ شوم، اما کنار ملی‌پوشان در چین حضور داشتم. این برای دومین بار است که راهی بازی‌های آسیایی می‌شوم، اما این بار با انگیزه بسیار بالایی راهی اینچئون شدم تا بهترین نتیجه را کسب کنم.

وی در ادامه گفت: برای کسب مدال راهی اینچئون شدم. می‌خواهم بهترین نتیجه را کسب کنم؛ چرا که در طول این مدتی که اردوها پیگیری می‌شد شبانه روز تمرین کردم و حالا می‌خواهم برای کسب مدال بجنگم. خوشبختانه تیم خوبی راهی بازی‌‌های آسیایی شده و همه نفرات از لحاظ فنی آماده هستند.

بوکسور وزن 75 کیلوگرم تیم ملی در ادامه خاطرنشان کرد: مشکلات ما خیلی زیاد است، اما بچه‌های ما کم‌توقع هستند. نمی‌دانم که چرا کسی در طول این مدت به ما سر نمی‌زند البته کسبی برای مسئولان بوکس تلاش نمی‌کند و همه ما برای افتخار‌آفرینی کشورمان تلاش می‌کنیم. امکاناتی که بوکس دارد اگر فوتبالیست‌ها داشتند یک لحظه هم تحمل نمی‌کردند. شنیده‌ بودم یکی از فوتبالیست‌ها در یکی از مسابقات اعلام کرده بود که لباس‌هایش را یک بار خودش شسته است و از این موضوع خیلی ناراحت بوده، این در حالی است که ما خودمان هر روز لباس‌هایمان را می‌شوییم.

محرابی در ادامه اظهار داشت: همه ما فقط به عشق بوکس تلاش می‌کنیم. بوکس رشته‌ای است که تا 40 سالگی یک ورزشکار می‌تواند فعالیت کند اما با شرایط حاکم در ایران کسی انگیزه ندارد. به ما نه پولی می‌دهند و نه درآمدی داریم و در آخر هم هیچ آینده‌ خوبی در انتظار ما نیست.

وی در پایان گفت: یکی از مشکلات بزرگ بوکس این است که پخش تلویزیونی ندارد و کسی به سراغ این رشته نمی‌آید؛ چرا که اسپانسر‌ها جایی سرمایه‌ گذاری می‌کنند که در آن دیده شود. متاسفانه ما یک لیگ برتر داشتیم آن هم به خاطر عدم پخش زنده برای همیشه تعطیل شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد