بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

مسئولان اگر بوکس را نمی‌خواهند بگویند ما هم به فکر آینده‌ باشیم/روزبهانی: بدون مدال برنمی‌گردم، پای آبرویم در میان است

خبرگزاری فارس: روزبهانی: بدون مدال برنمی‌گردم، پای آبرویم در میان است/ بعد از اینچئون به لیگ نیمه حرفه‌ای می‌روم


بعد از اینچئون به لیگ نیمه حرفه‌ای می‌روم

 

نماینده وزن 81کیلوگرم تیم ملی بوکس پیش از اعزام به بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: فقط به مدال طلا فکر میکنم و بدون مدال به ایران برنمی‌گردم چرا که پای آبروی من در میان است.  

خبرگزاری فارس: روزبهانی: بدون مدال برنمی‌گردم، پای آبرویم در میان است/ بعد از اینچئون به لیگ نیمه حرفه‌ای می‌روم

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی بوکس روز گذشته (پنجشنبه) در مجموعه ورزشی انقلاب آخرین مرحله تمرینات خود را پیگیری کردند و ساعت 23 و 25 دقیقه برای حضور در هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی اینچئون راهی کره جنوبی شدند. تیم ملی بوکس با ترکیب احسان روزبهانی، علی مظاهری، جاسم دلاوری، فروتن گل‌آرا، امین قاسمی‌پور و سجاد محرابی راهی این دوره از رقابت‌ها شدند. اکبر احدی، محمد عاشری و مجتبی فرجی به عنوان سرمربی و مربیان در کنار ملی‌پوشان حضور خواهند داشت.

احسان روزبهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پیش از اعزام به بازی‌های آسیایی اینچئون، اظهار داشت: خدا را شاکرم که در این مدتی که اردوهای تیم ملی پیگیری شد همه ما در بهترین شرایط تمرینات خود را پیگیری کردیم. مسئولان فدراسیون اردوها و تورنمنت‌های خوبی را برای ما پیش از اعزام به اینچئون در نظر گرفتن و این باعث شد کادر فنی از شرایط ملی‌پوشان آگاه باشد.

وی در ادامه گفت: من دیگر به هیچ عنوان از مشکلات مالی بوکس حرفی نمی‌زنم؛ چرا که تا بوده شرایط بوکس همین بوده به هر حال ملی‌پوشان ما سال‌هاست که از این وضعیت گلایه دارند، اما هیچ تغییری رخ نداده است. با شرایطی که ملی‌پوشان دارند با هم متحد شدیم تا پرچم کشورمان را در اینچئون به نمایش درآوریم.

روزبهانی با گلایه از حضور نداشتن مسئولان ورزش در اردوهای تیم ملی بوکس گفت: پیش از اینکه ما در دوره‌های گذشته راهی بازی‌های آسیایی و المپیک شویم وزیر ورزش و مسئولان با حضور در اردوها از شرایط ما آگاه می‌شدند، اما این دوره به غیر از سجادی معاون ورزش دیگر کسی در این اردوها حضور نداشت. البته او نیز قرار بود یک بار دیگر به اردوها سر بزند که متأسفانه وعده او عملی نشد البته جا دارد از مدیر عامل تیم پیوند ساپکو تشکر کنیم که در شرایطی که هیچکدام از مسئولان ورزش از ما تقدیر نکردند او از لحاظ مالی ما شارژ کرد.

احسان روزبهانی در ادامه خاطرنشان کرد:‌ تمام شش نفری که به اینچئون اعزام شدند برای کسب بهترین مدال راهی این مسابقات شدند. قبل از المپیک لندن قول کسب مدال دادم، اما همه شاهد بودند که داوری چطور حق من را خورد. نمایندگان کره، قزاقستان و ازبکستان حریفان اصلی من در  اینچئون هستند.

 

وی در ادامه گفت:‌ من به سرمربی تیم نیز گفته‌ام حریفان سختی را در این رویداد پیش رو دارم، اما تمام تلاشم را می‌کنم و بدون مدال هم به ایران بر نمی‌گردم. تنها تمرکزم روی کسب مدال است و فقط برای طلا راهی این رقابت‌ها می‌شوم؛ چرا که پای آبروی من در میان است و فقط به دنبال نتیجه هستم.

روزبهانی در ادامه خاطرنشان کرد: به غیر از ناطق نوری و بهنیا دیگر کسی به بوکس رسیدگی نمی‌کند اگر مسئولان بوکس را می‌خواهند باید به آن توجه کنند ما 10 وزن در این رشته داریم که هر 10 وزن آن مدال‌آور هستند اگر واقعاً مسئولان بوکس را نمی‌خواهند به یکباره این ورزش را بردارند تا ما هم به فکر آینده‌مان باشیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا بعد از بازی‌های آسیایی اینچئون دوباره برای حضور در لیگ نیمه‌ حرفه‌ای راهی قزاقستان خواهی شد یا خیر، گفت: مذاکراتی را با مسئولان فدراسیون قزاقستان داشتم، آنها دوباره به من پیشنهاد دادند. هر چند مسابقات لیگ نیمه‌ حرفه‌ای قزاقستان آغاز شده است، اما پس از بازگشتم به ایران بلافاصله دوباره به قزاقستان می‌روم. سال گذشته می‌خواستم در مسابقات حرفه‌ای شرکت کنم که آن رقابت‌ها برگزار نشد. پس از بررسی که انجام دادم متوجه شدم اگر در لیگ حرفه‌ای مبارزه می‌کردم دیگر حق مبارزه در لیگ آماتور را نداشتم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: گویا قرار است مسابقات بوکس پخش زنده داشته باشد امیدوارم که این اتفاق رخ دهد تا خانواده ما و مردم مسابقات ما را نیز تماشا کنند. به هر حال این حرکت باعث می‌شود تا ما نیز روحیه‌مان بالا برود.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد