بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

ناطق قول پرداخت 10 میلیون پاداش را داده است/لاوری: به مدال طلای اینچئون نیاز دارم/ فدراسیون پول پرداخت لوازم ورزشی ما را ندارد

خبرگزاری فارس: دلاوری: به مدال طلای اینچئون نیاز دارم/ فدراسیون بوکس پول پرداخت لوازم ورزشی ما را ندارد

دلاوری: به مدال طلای اینچئون نیاز دارم/ فدراسیون بوکس پول پرداخت لوازم ورزشی ما را ندارد

بوکسور وزن+۹۱ کیلوگرم تیم ملی گفت: فقط برای کسب مدال طلا راهی بازی‌های آسیای اینچئون شده‌ام و به این مدال نیاز دارم.  

خبرگزاری فارس: دلاوری: به مدال طلای اینچئون نیاز دارم/ فدراسیون بوکس پول پرداخت لوازم ورزشی ما را ندارد

 به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی بوکس روز پنجشنبه در مجموعه ورزشی انقلاب آخرین مرحله تمرینات خود را پیگیری کردند و ساعت 23 و 25 دقیقه برای حضور در هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی اینچئون راهی کره جنوبی شدند. تیم ملی بوکس با ترکیب احسان روزبهانی، علی مظاهری، جاسم دلاوری، فروتن گل‌آرا، امین قاسمی‌پور و سجاد محرابی راهی این دوره از رقابت‌ها شدند. اکبر احدی، محمد عاشری و مجتبی فرجی به عنوان سرمربی و مربیان در کنار ملی‌پوشان حضور خواهند داشت.

جاسم دلاوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط آمادگی پیش از حضور در بازی‌های آسیایی اینچئون، گفت: خوشبختانه در طول این مدت با حضور در اردوهای برون‌مرزی به اوج آمادگی رسیده‌ایم. ما پیش از اعزام به کره جنوبی در تورنمنت‌های چین و ترکیه حضور پیدا کردیم و تمرینات و مبارزات خوبی را سپری کردیم. البته در تورنمنت چین به دلیل مشکلاتی که پیش از اعزام برایم رخ داد نتوانستم به همراه تیم راهی مسابقات شوم و با چند روز تاخیر راهی چین شدم. خوشبختانه با تصمیم کادر فنی پس از پایان مسابقات دیدار دوستانه‌ای با برخی از حریفانم داشتم که باعث شد تجربیات جدیدی را کسب کنم.

وی در ادامه گفت:‌ در بازی‌های آسیایی دوحه مدال برنز کسب کردم و می‌خواهم در اینچئون به خوشرنگترین مدال برسم. فقط برای کسب طلا در بازی‌های آسیایی شرکت کرده‌ام، چرا که به این مدال نیاز دارم.

نماینده وزن + 91 کیلوگرم تیم ملی بوکس در ادامه گفت:‌ متأسفانه در طول مدتی که تمرینات خود را در اردوهای تیم ملی سپری می‌کردیم هیچ کدام از مسئولان به ما رسیدگی نکردند. یک روز قبل از اعزام مقداری لوازم ورزشی برای حضور در بازی‌های آسیایی خریدیم که فدراسیون به دلیل مشکلات مالی نتوانست هزینه کامل آن را پرداخت کند. البته کل هزینه لوازم ورزشی 10 ورزشکار و کادر فنی 6 و نیم میلیون تومان شده بود که پرداخت آن برای فدراسیون نیز مشکل بود.

دلاوری در ادامه خاطرنشان کرد: ناطق نوری قول داده هر کدام از ما در اینچئون مدال طلا کسب کنیم 10 میلیون تومان به ما پاداش پرداخت خواهد کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد