بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

جا داشت مسئولان پیش از اعزام به اردوها سر بزنند


خبرگزاری فارس: احدی: بوکس لیاقت توجه بیشتری را دارد/هر ۶ بوکسور می‌توانند در اینچئون مدال کسب کنند

 احدی: بوکس لیاقت توجه بیشتری را دارد/هر ۶ بوکسور می‌توانند در اینچئون مدال کسب کنند

سرمربی تیم ملی بوکس گفت: بوکس واقعاً نیاز به رسیدگی دارد چرا که ملی‌پوشان ما لیاقت دارند که به آنها توجه شود.

  
خبرگزاری فارس: احدی: بوکس لیاقت توجه بیشتری را دارد/هر ۶ بوکسور می‌توانند در اینچئون مدال کسب کنند
 

اکبر احدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پیش از اعزام تیم ملی بوکس به بازی‌های آسیایی اینچئون اظهار داشت: در طول این مدت با حضور در تورنمنت‌های برون‌مرزی و اردوهای داخلی تیم ملی شرایط ایده‌آلی را دارد و به امید خدا همه ملی‌پوشان تلاش می‌کنند در بازی‌های آسیایی اینچئون سکونشین باشند. ما با ترکیب شش بوکسور در این دوره از مسابقات شرکت خواهیم کرد. امیدوارم که به موفقیت برسیم.

 

وی در ادامه گفت: بوکس واقعاً نیاز به رسیدگی دارد چرا که ملی‌پوشان ما لیاقت دارند که به آنها توجه شود. در طول این مدتی که ما برای بازی‌های آسیایی آماده می‌شویم تنها یک بار سجادی در اردوهای تیم ملی حضور پیدا کرد اما جا داشت مسئولان قبل از اعزام به کره جنوبی به اردوی ما سر می‌زدند و به آنها روحیه می‌دادند. ما هیچ حرفی نمی‌زنیم فقط عمل می‌کنیم.

 

سرمربی تیم ملی بوکس در ادامه خاطرنشان کرد: تنها فرهاد بهنیا مدیرعامل تیم پیوند ساپکو از ما تقدیر و تشکر کرد. واقعاً او بدون هیچ چشم‌داشتی برای تیم ملی اعزامی سنگ تمام گذاشت. او یک مراسم تجلیل از ملی‌پوشان داشت و همه بچه‌ها را شارژ روحی کرد اما متأسفانه خبری از مسئولان در طول این مدت نشد.

 

احدی در ادامه از شرایط فنی نماینده وزن 60 کیلوگرم، گفت: فروتن گل‌آرا از لحاظ فنی شرایط بسیار خوبی را دارد او یکی از با انگیزه‌ترین بوکسورهای حاضر در اردوی تیم ملی است. من روی وزن 60 کیلوگرم نظر دارم او حتماً با انگیزه‌ای که دارد می‌تواند مبارزات خوبی را از خود به نمایش بگذارد همانطور که در تورنمنت چین مدال طلا کسب کرد نشان داد در بازی‌های آسیایی نیز توانایی کسب مدال را دارد.

 

سرمربی تیم ملی بوکس در مورد شرایط فنی نماینده 69 کیلوگرم گفت: امین قاسمی‌پور یکی از آماده‌ترین‌ها از لحاظ جسمانی است به هر حال او سابقه حضور در المپیک لندن را دارد و از بوکسورهایی است که اگر از قابلیت‌هایی که دارد استفاده کند قطعاً‌ شانس کسب مدال را دارد. نماینده وزن 75 کیلوگرم نیز اگر در گروه اول قزاقستان قهرمان جهان حضور نداشته باشد قطعاً سجاد محرابی یکی از فینالیست‌های ما خواهد بود.

 

احدی در مورد احسان روزبهانی که یکی از شانس‌های کسب مدال در وزن 81کیلوگرم است، گفت: از نظر بدنی احسان روزبهانی واقعاً شرایط خوبی دارد هرچند یک مقدار حادثه‌ای که در قزاقستان و پس از آن در چین برای او رخ داد، مدتی شرایط ایده‌آلی را نداشت اما حالا خیلی سرحال و سرزنده است. او مطمئن هستم که از نظر ذهنی اتفاقاتی که در دو مسابقه گذشته رخ داده را فراموش کرده است. به اعتقاد من اگر او این کار را انجام دهد می‌تواند در فینال هم موفق باشد. به هر حال ما همیشه در وزن 81کیلوگرم مدال کسب کردیم.

 

احدی در مورد وزن 91 کیلوگرم، گفت:‌علی مظاهری در این وزن با توجه به تجربه و شناختی که از این رقابت‌ها دارد می‌تواند بدون هیچ مشکلی یکی از فینالیست‌های ما در اینچئون باشد، امیدوارم که روز، روز او باشد و اتفاقاتی که در المپیک لندن رخ داد دوباره برای او تکرار نشود. اگر ناداوری و مسائل حاشیه‌ای برای او پیش نیاید قطعاً او می‌تواند برای سومین بار در بازی‌های آسیایی یک مدال دیگر کسب کند. در حال حاضر در شرایط عادی یکی از بهترین‌های وزن 91کیلوگرم آسیا است.

 

وی در مورد آمادگی جاسم دلاوری سنگین‌وزن تیم ملی خاطرنشان کرد: دلاوری یک پدیده است او در سنگین‌وزن از لحاظ آمادگی جسمانی استثنایی است. خدا را شکر در تورنمنت چین او هرچند به خاطر دلایلی که پیش آمد نتوانست مبارزه کند اما بعد از مسابقات دو دیدار دوستانه با بوکسورهای کره برای او برگزار کردیم که توانست بهترین نتیجه را کسب کند. در اردوی مشترکی که در ترکیه داشتیم دلاوری نشان داد توانایی کسب مدال در بازی آسیایی اینچئون را دارد. او با مبارزاتی که در چین و ترکیه از خود به نمایش گذاشت نشان داد که ما یک قهرمان خوب در سنگین‌وزن را داریم. در اینچئون نماینده قزاقستان که قهرمان جهان و نفر سوم المپیک است حضور خواهد داشت. واقعاً شکست او سخت و دور از دسترس نیست اما امیدوارم که در فینال مقابل دلاوری بازی کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد