بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

بازی های آسیایی 2014 احدی: شرایط خوبی برای کسب موفقیت داریم



تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی بوکس ایران، گفت: شرایط تیم ملی ایران برای کسب موفقیت در بازیهای آسیایی اینچئون، مناسب است.  

اکبر احدی در گفت وگو با ایرنا، تصریح کرد: پس از برگزاری چندین ماه اردوی آماده سازی، بوکسورهای ایران در آمادگی مطلوبی هستند.


وی در خصوص اینکه پیش بینی چند مدال در این مسابقات را دارد، گفت: پیش بینی کار درستی در ورزش نیست. تمام تلاش خود را در این چند ماه انجام دادیم و حالا باید بوکسورها هرچه در توان دارند، روی رینگ به کار گیرند.

احدی ادامه داد: هر 6 بوکسور اعزامی ایران به این رقابت ها دارای تجارب گرانبهایی از حضور در مسابقات بین المللی گوناگون هستند و اکنون وقت آن است تا به خوبی از تجربه خود بهره ببرند.

وی در خصوص زمان اعزامی تیم ملی بوکس ایران به اینچئون عنوان کرد: تیم ایران ساعت 23 پنجشنبه هفته جاری راهی کره جنوبی می شود و مسابقات بوکس نیز از دوم مهرماه آغاز و یازده روز به طول می انجامد.

سرمربی تیم ملی بوکس ایران تصریح کرد: در روز نخست و طبق برنامه فروتن گل آرا و علی مظاهری در اوزان 60 و منهای 91 به مبارزه می پردازند.

این مربی که در بازیهای آسیایی 2006 دوحه نیز هدایت تیم ایران را برعهده داشت در خصوص تفاوت تیم آن زمان با تیم فعلی گفت: آن زمان نفرات جوان و کم تجربه بودند، اما هم اکنون بوکسورهای باتجربه ای در اختیار داریم.

احدی گفت: تمام هدف ما افتخار آفرینی برای کشورمان است و امیدوارم بتوانیم همراه با دیگر ورزشکاران برای ایران مدال آوری کنیم.

نظرات 1 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 03:53 ب.ظ http://ploton.blogsky.com

دراین مهرکه پیش روداریم تولدیکی ازعزیزانم هست که دوست دارم



براش تبریک تولدجمع کنم هرچقدرشد البته هرچه زیادتربهتر



ممنون میشم دراین پست فقط تبریکهایتان رابزارید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد