بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

پیرامون حاشیه پرسپولیس/عابدینی: درخشان به سبک و سیاق سیاسی و دوستانش می‌خورد/ رحیمی دنبال دفاع از خودش بود نه دایی


امیر عابدینی

خادم مقصر تمام این اتفاقات است


خبرگزاری تسنیم: عضو پیشین کمیته فنی پرسپولیس گفت: علیرضا رحیمی دنبال دفاع از دایی نبود، بلکه دنبال دفاع از مدیریت خود بود.

امیر عابدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص تغییر و تحولات بوجود آمده در باشگاه پرسپولیس و برکناری علی دایی اظهار داشت: زمانی که کمیته فنی پرسپولیس تشکیل شد، حمیدرضا سیاسی چند بار تصمیم داشت که با من در جهت تعامل برای کمک به باشگاه پرسپولیس صحبت کند. در آن مقطع متوجه شدم سیاسی با دایی مشکل دارد و به دنبال این است که به هر نحوی شده او را از سرمربیگری پرسپولیس برکنار کند.

وی خاطرنشان کرد: شاید یکی از دلایلی که باعث شد نتوانیم فعالیت‌مان را در کمیته فنی ادامه دهیم، همین مسائل بود. سیاسی از طریق رحیمی، کمیته فنی و هیئت مدیره به دنبال برکناری دایی بود. دایی هم نمی‌دانست چه اتفاقاتی درون باشگاه می‌افتد.

عابدینی افزود: جعفر کاشانی به رحیمی گفته بود جلسه‌ای با دایی تشکیل دهد تا همه صحبت‌های‌ خود را مطرح و نظرات‌شان را در مورد مشکلات پرسپولیس اعلام کنند. کاشانی به آقایان گفت که دایی به حرف پیشکسوتان گوش می‌دهد و این جلسه را برگزار کنید ولی در آن مقطع رحیمی اجازه برگزاری جلسات را نداد.

عضو پیشین کمیته فنی پرسپولیس با بیان اینکه «سیاسی عزم خود را برای برکناری دایی جزم کرده بود»، درباره صحبت‌های علیرضا رحیمی در برنامه ورزش و مردم تصریح کرد: رحیمی دنبال دفاع از دایی نبود، بلکه دنبال دفاع از مدیریت خود بود. دایی برای خودش برند و اسطوره فوتبال ایران است و نیازی به حمایت کسی ندارد اما رحیمی با دفاع از دایی قصد دفاع از خودش را داشت نه دایی.

عابدینی بار دیگر با اشاره به برکناری دایی توسط رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: سیاسی از اول فصل دنبال مدیرعامل قوی نبود و اکنون می‌بینیم که او کسانی را انتخاب کرده که عملا بتواند خودش مدیریت کند. همانطور که می‌بینیم سیاسی با اقداماتی که انجام داد به آرزویش رسید. او با هزینه‌هایی که انجام داد، به خواسته‌اش که همان رسیدن به شهرت، رفتن به تلویزیون، صحبت با رسانه‌ها بود و ... رسید. اگر او 10 سال هم در کار ساختمان بود، شناخته نمی‌شد ولی با کارهایی که انجام داد، خودش را مطرح کرد.

«مردم همه مسائل را می‌بینند و می‌فهمند در باشگاه چه می‌گذرد». عابدینی با بیان این جمله افزود: با توجه به اتفاقاتی که افتاده بعید می‌دانم آقایان به اندازه یک‌سال در تیم دوام بیاورند. شنیده‌ام آقایان حتی نمی‌خواستند دایی استعفا دهد و با همین روش قصد برکناری‌‌اش را داشتند. آنها با این کار می‌خواستند دایی را خراب کنند، در صورتی که نه تنها دایی خراب نشد بلکه اگر 30 درصد بین مردم محبوب بود، محبوبیتش به 50 درصد رسید.

وی با انتقاد از برکناری محمد پنجعلی از سرپرستی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: آمدن محمود خوردبین به پرسپولیس خوب است اما پنجعلی اسطوره باشگاه پرسپولیس و فوتبال ایران بود. حداقل جایگاه پنجعلی را تغییر می‌دادند نه اینکه کامل او را برکنار کنند. این تصمیمات نشان می‌دهد که آقایان از قبل برنامه‌ریزی‌های خود را برای برکناری دایی، دستیارانش و بقیه افراد انجام داده بودند. در این میان رحیمی نباید اجازه می‌داد که بین کادر فنی و مدیریت فاصله می‌افتاد.

عضو پیشین کمیته فنی پرسپولیس در خصوص جایگزینی حمید درخشان به جای علی دایی عنوان کرد: دوستان به آن چیزی که می‌خواستند، رسیدند. این افراد به سبک و سیاق سیاسی و دوستانش می‌خورند!

برخی‌ها اتفاقات اخیر در باشگاه پرسپولیس را به تصمیمات امیر رضا خادم معاون وزیر ورزش و جوانان ربط می‌دهند. عابدینی در واکنش به این مسئله به تسنیم گفت: خادم مقصر اصلی این اتفاقات است. او نمی‌تواند برای فوتبال تصمیم بگیرد و این موضوع یکی از اشتباهات محض وزارت ورزش و جوانان بود. مگر می‌شود یک نفر از کشتی بیاید و برای فوتبال تصمیم بگیرد؟ تصمیمات مدیریتی این آقایان اشتباه از آب در آمده است.

وی در خصوص اینکه اگر پیشنهادی مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس به وی داده شود، آن را می‌پذیرد یا نه، عنوان کرد: با این آقایان نمی‌شود کار کرد چون روش آنها درست نیست و تمرکزی روی کار خود ندارند. آنها نمی‌دانند چه کاری باید انجام دهند.

عابدینی در پایان در مورد تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی تیم ملی تنها به این جمله بسنده کرد: هر دم از این باغ بری می‌رسد!

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد