بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

ناطق نوری:به مدال آوران پاداش میدهیم/حداقل 3 مدال در اینچئون کسب می کنیم.

82526_415.jpg
رییس فدراسیون بوکس درکنفرانس مطبوعاتی:تحت هرشرایطی ازهمه ملی پوشان بوکس حمایت میکنیم.

تهران - ایرنا - رییس فدراسیون بوکس گفت: تیم ملی بوکس ایران در بازیهای آسیایی اینچئون حداقل دو تا سه مدال کسب خواهد کرد، هر چند ورزش قابل پیش بینی نیست.
  
به گزارش ایرنا احمد ناطق نوری صبح امروز دوشنبه در ادامه نشست های خبری فدراسیون های اعزامی به بازی های آسیایی در کمیته ملی المپیک، افزود: طی چند ماه اخیر بهترین امکانات برای بوکسورها فراهم شده تا با خیالی آسوده برای کسب مدال های خوشرنگ راهی اینچئون شوند.

ناطق نوری گفت: تا کنون هفت اردوی داخلی ، 2 اردوی بین المللی و سه رقابت بین المللی برای بوکسورهای ایرانی برگزار کردیم.

ناطق نوری ادامه داد: البته نظر فدراسیون بوکس بر این بود که 10 بوکسور به اینچئون اعزام شوند، اما مشکلات مالی کمیته ملی المپیک این اجازه را نداد و در نهایت تیم ملی بوکس با 6 ورزشکار اعزام می شود.

وی درباره پیش بینی عملکرد تیم ملی بوکس هم گفت: تک حذفی بودن بوکس شانس مدال آوری را برای همه تیم ها کاهش داده است، در المپیک لندن می توانسیم مدال کسب کنیم، اما همین تک حذفی بودن کار را دشوار کرد. امیدواریم که در اینچئون مدال های خوشرنگی کسب کنیم.

رییس فدراسیون بوکس درباره پاداش به مدال آوران احتمالی اینچئون از سوی این فدراسیون، توضیح داد: همانطور که به سهمیه آوران المپیک نفری 10 میلیون تومان پاداش دادند به مدال آوران بازیهای آسیایی هم از سوی این فدراسیون پاداش داده می شود.

ناطق نوری در پاسخ به این پرسش که چه تعداد مربی بوکسورها را در این رقابت ها همراهی می کنند، اظهار داشت: ابتدا تنها با اعزام اکبر احدی و محمد عاشری موافقت شد، اما طبق قوانین فدراسیون جهانی بوکس باید سه مربی در کنار رینگ ورزشکاران پشتیبانی کنند که به همین دلیل کمیته ملی المپیک با اعزام مجتبی فرجی هم موافقت کرد.

رییس فدراسیون بوکس در پاسخ به پرسش خبرنگار ایرنا مبنی بر اینکه چرا حسین نهرودی به عنوان سرپرست تیم ملی بوکس به اینچئون اعزام می شود، افزود: نهرودی از بزرگان بوکس ایران بشمار می رود و مربیان فعلی تیم ملی، شاگردان او بوده اند و نمی توانم از تجربیات این فرد بزرگ چشم پوشی کنم و اگر مشکلی بین کادر فنی و این مربی با سابقه وجود داشته باشد در نشستی آن را برطرف خواهیم کرد.

ناطق نوری در ادامه این نشست به کم کاری وزارت آموزش و پرورش، نیروهای مسلح و سازمانهای مختلف در رشته ورزشی بوکس اشاره کرد و افزود: بر این اساس جوانان شایسته کشورمان نمی توانند توانایی های خود را نشان دهند.

بودجه وزارت ورزش در حد یک وزارتخانه نیست؛

وی به مشکلات مالی وزرات ورزش و جوانان پس از ادغام دو سازمان ترتبت بدنی و جوانان هم اشاره کرد و از اساس این ادغام را نادرست دانست.

نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد وزارت ورزش و جوانان در حالی صورت گرفته که بودجه آن به اندازه یک وزراتخانه عادی هم نیست.

رییس فدراسیون بوکس گفت: از 10 سال پیش تا کنون بودجه ما یک میلیارد و 200 میلیون تومان بوده که هیچ وقت هم به طور کامل آن را دریافت نکردیم، اما با توجه به تورم بالا در ایران با مشکلات مالی زیادی روبرو می شویم.

ناطق نوری خطاب به نمایندگان رسانه ها گفت: از شما می خواهم تا بوکس را به گونه ای به تصویر بکشید تا حامی مالی برای سرمایه گذاری در این رشته ورزشی انگیزه داشته باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد