بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

دلاوری: می ترسم در بوکس نیمه‌حرفه‌ای شرکت کنم کارم را از دست بدهم!

 

 

                                       

بوکسور سنگین وزن ایران که برای شرکت در بوکس نیمه حرفه‌ای دعوت شده است، گفت: اگر شرایط فراهم شود حتما در این مسابقات شرکت می‌کند.

جاسم دلاوری اظهار کرد: این برای دومین بار است که برای شرکت در بوکس نیمه حرفه‌ای دعوت می شوم. فصل قبل هم برای حضور در این مسابقات دعوت شده بودم، اما شرایط فراهم نشد و نتوانستم مبارزه در این رقابت‌ها را تجربه کنم. امسال هم از سوی دو تیم پیشنهاداتی شده، ولی هنوز هیچ چیز مشخص نیست.

 

وی افزود: سال قبل به دلیل مشکلات شغلی نتوانستم در بوکس نیمه حرفه‌ای شرکت کنم و امسال هم همان مشکلات وجود دارد. من نیروی شرکتی شهرداری جویبار هستم و اگر ببینم که بحث رفتنم به مسابقات بوکس نیمه حرفه‌ای ، شغلم را تحت تاثیر قرار می‌دهد ، قطعا به این رقابت‌ها نخواهم رفت.

دارنده مدال برنز آسیا با اشاره به این که دوست دارد مبارزه در بوکس نیمه حرفه‌ای را تجربه کند، گفت: هر بوکسوری دوست دارد پیشرفت کند و روزی در مسابقات نیمه حرفه‌ای و حرفه‌ای مبارزه کند و من هم از این قاعده خارج نیستم. البته شغلم اهمیت بیشتری دارد. اگر مسئولان شهری جویبار به من قول دهند که رفتنم به این دوره از رقابت‌ها برای من مشکلی از بابت محل کارم ایجاد نکند حتما به بوکس نیمه حرفه‌ای می روم.

وی گفت: برای این به بوکس نیمه حرفه‌ای نمی‌روم که می‌ترسم بروم و کارم را از دست بدهم. اگر همه چیز فراهم باشد حتما می‌روم.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد