بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو
بوکس پارسابادمغان-اردبیل

بوکس پارسابادمغان-اردبیل

...پس بدانیم که چه می خواهیم.به اندیشه معتقد باشیم.حتی اگر قدرت برای فریفتن ما نقاب عقیده یا رفاه به چهره خود بزند. کامو

زیباترین زن بوکسور جهان

به نقل ازسایت ممتازنیوز 

                                                  

گینا جوی کارانو (متولد ۱۶ آوریل ، ۱۹۸۲) بازیگر و مدل آمریکایی و زیباترین بوکسور زن جهان است. 

 

                                                                 

  

گینا جوی کارانو (متولد ۱۶ آوریل ، ۱۹۸۲) بازیگر و مدل آمریکایی و زیباترین بوکسور زن جهان است. 

به گزارش پارس ناز قدرت و مهارت وی در کنار زیبایی ظاهری ،باعث شده است که به عنوان گلادیاتور آمریکا در بین مردم مشهور شود.کارانو توانست در مسابقات اخیر مقام سوم مسابقات بوکس جهانی زنان را در وزن ۱۴۵ پوند بدست آورد.کارانو با توجه به زیبایی ظاهریش به نسبت دیگر بوکسور های زن جهان به عنوان زیباترین بوکسور زن جهان از طرف MMA در سال ۲۰۱۱ انتخاب شد. 

                                      

"علاوه براین قهرمانی ودرعین حال جذابیت خاص "کارانو"نشان میدهدکه بوکس نه اینکه خطری نداردبلکه حتی خانم هاهم میتوانندبافراغ بال به یادگیری این رشته دفاعی بپردازند"

«© کلیه حقوق برای سایت ممتازنیوز محفوظ است.

تمامی مطالب این پایگاه تحت نظارت و مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.»

منبع:ممتازنیوز http://www.momtaznews.com بزرگترین مرجع سایت تفریحی و سرگرمی فارسی زبانان جهان

نظرات 2 + ارسال نظر
hamed دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:03 ب.ظ http://www.pdfberoz.blogsky.com

سلام دوست من.
وبلاگ زیبایی دارید.خواستم اگه دوست داشته باشی با هم تبادل لینک داشته باشیم.پس اگه موافقی منو با آدرس زیر و عنوان دانلود به روزترین پی دی اف ها لینک کن و آدرستو تو قسمت نظرات وبلاگم بذار تا منم لینک کنم به شما .
من هر روز به دوستام سر میزنم.
باتشکر
http://www.pdfberoz.blogsky.com

احمد حسن پور سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:55 ب.ظ http://lmd-boxing.blogsky.com/

درود بر بهنام عزیز. من شما را لینک کرده بودم اما نمیدونم چرا وقتی روی اسم شما کلیک میشد سایت خودم باز میشد. چند روز قبل اون لینک را حذف کردم و بخاطر اشتباهی که شده عذرخواهی میکنم.
حالا شما را لینک کردم.
بدرود و به امید پیروزی روز افزون بوکس ایران عزیز.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد